Het leek er op alsof ik met deze browser nog nooit ingelogd was geweest. Of misschien was m'n koekje over de datum heen. Ik moest zojuist opnieuw inloggen en kreeg de vraag:

Circuits Online is geoptimaliseerd voor schermresoluties van minimaal 1024 x 768. Op kleinere schermen is het mogelijk om de rechterbalk van de website weg te laten en de inhoud daarvan links in de balk te plaatsen.

Wil je de rechterbalk van de website weglaten?
[x] Ja
[ ] Nee
[x] Deze vraag niet opnieuw stellen

Als ik vervolgens "niet opnieuw stellen" aanvink en "instellen" click... dan stelt ie de vraag opnieuw.

Heb je cookies accepteren misschien uit staan?

Nee. Cookies staan aan.

D'r zijn zoveel dingen waar je je over op kan winden in deze wereld, dat ik heb besloten een hoop dingen maar gewoon te laten zoals het is. Dus de privacy vechters mogen hun cookies uitzetten, maar ik vind de verminderde functionaliteit die je daarvoor terug krijgt te vervelend. Dus de boel staat hier gewoon aan.

Wat ik eerlijkgezegd vermoed is: ik zat op "mijnaccount->scherminstelling" en daar blijf je als je op "instellen" drukt. De niet-toepasselijke vraag aldaar is dus: deze vraag niet opnieuw stellen"

Anderzijds, als de "redirect" na het instellen gewoon naar "mijnaccount" zou zijn, is er niets aan de hand.

Als je inlogt met een klein gemaakt venster vraagt ie het inderdaad opnieuw. Ook als je al bent ingelogd en je maakt je venster smal zal de vraag op een gegeven moment weer terugkomen.

edit,
aha, bij "niet opnieuw stellen" zou de vraag niet terug moeten komen natuurlijk. Wellicht dat Jeroen hier het antwoord op weet. Hier werkt het wel goed op diverse browsers, vele linux distro's, WINXP en WIN8.

[Bericht gewijzigd door GJ_ op (11%)]

Ik denk dat ik gelijk heb. Na het inloggen vanuit de "wilt u de rechterbalk weglaten" kom ik op de "gebruiker status -> pagina stijl instellen". Als je daar dan "deze vraag niet opnieuw stellen" aanvinkt en op "instellen" clickt, blijf je op die pagina.

Ja, die pagina herlaadt dan, wat min of meer standaard is bij een formulier. Maar in combinatie met die vraag kan het wat verwarrend zijn :).