Ik zou liever niet knoeien met dergelijke elektronica in een auto, zeker als het begin al moeizaam gaat. Dit is gewoon chinese troep, leuk voor de handel maar niet voor de eindgebruiker. Met een parkeersensor of dagrijlichtsetje kan je nog wel wat hebben, maar je wil niet dat je wissers op een lange droge rit continu blijven wissen of tijdens regen toch gaan haperen door een slechte stekker.
Je schakelaars blijven misschien wel werken, maar kan je je wissers ook uitzetten? Bijvoorbeeld in de wasstraat of als er 3 cm ijs op je ruit ligt?
"Too old battery may lead to occassional wiper action" En dan dat handgetekende Nederlandse diagram! Ik zou het terugsturen of doorverkopen.
Over de functie zelf, ik heb nu de tweede BMW met af-fabriek regensensor maar het blijft een beetje behelpen hoor, ik zit nog vaak zat zelf bij te wissen en gevoeligheid te regelen. Ik kan me niet voorstellen dat zo'n kitje het veel beter doet.
De lichtsensor is ook al zo'n sufkees dat elke keer als ik de auto parkeer onder de carport het licht nog even aangaat vlak voordat ik de motor uitzet. Ik vraag me dan altijd af wat dat doet voor de levensduur van je koplampen.
Dank voor de reacties. Ik heb wegens ontslag na 22 jaar zojuist de auto van de zaak moeten inleveren, en zal het met het 'boodschappenautootje' moeten gaan doen.
Tegelijkertijd moet ik toegeven dat ik toch wel erg gewend(verwend) was aan de vele snufjes van de Renault Megane GT-line: keyless entry, automatische verlichting, regensensor, comfort knipperlicht, achteruitrijcamera, park-assist, ingebouwde navigatie en ga zo maar even door.
Met een beperkt budget probeer ik nog wat van deze luxe te behouden, vandaar ook mijn poging om de licht/regensensor te installeren.
nogmaals dank,
Cor