Hallo iedereen,
Ik heb sinds een half jaar een Appradio in mijn auto, alle speakers (2 voor, 2 achter) zijn direct (zonder versterker) op de radio aangesloten. Ook heb ik een versterker aangesloten op de radio alleen voor een subwoofer, die de radio ook herkent als subwoofer en niet als rear).
Alles werkte prima maar nu doen mijn rear speakers (origineel van de auto) het niet meer. Eerst kon ik op de Appradio de balance naar links/rechts doen maar ook naar voren en naar achter. Nu de speakers geen geluid meer produceren kan ik nu alleen dus nog maar naar links of naar rechts.
Alle draden (bij de stekker) lijken in orde, heeft er iemand de oplossing (of iets wat ik kan proberen) om de speakers weer te kunnen laten werken zonder de achterste speakers bij de subwoofer aan de versterker te hangen of om ze aan de voorste speakers te koppelen? Aangezien ik de met de balance op de radio ook naar voor en naar achter in wil stellen.
Bij voorbaat dank,
CFC16
eerst ff uizoeken of de speakers daadwerkelijk overleden zijn (misschien te zwak voor de radio), of de uitgang van de radio kapot/uitgeschakeld is