filter

he hallo

ik heb een versterker als ik die aan mijn pc doet
dan hoor ik de hd draaien. en als ik heb aan mijn mp3 (cd) speler doet dan hoor ik de cd draaien
en heb ook ruis
is hier voor een filter of iets anders????

stephan

[Bericht gewijzigd door stephan op 23 juni 2002 21:10:30

I want to blow up the world with SOUND :-)

Ik heb dit alleen met oude PC's gehad. En dat was dan omdat de drivers niet volledig waren geinstalleerd zodat er IRQ adressen elkaar stoorden.
Wat ik je aanraad kijk bij configuratie scherm > Systeem > Aparaat beheer. Kijk bij de apratuur waar je de meeste storing mee heb welk adres die hebben. En kijk ook naar je geluids kaart. Staat alles goed aangevinkt?? Zijn de nieuwste drivers geinstalleerd?? Of heb je over geinstalleerd?? dus software die te veel vraagt van je PC??
Laat me maar op de hoogte of mail me even. Dan kan je me uiteindelijk over de telefoon krijgen.
Suc6

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

Ja de driver zijn goed en 100% nieuw dus daar ligt het nie aan.

Maar ik heb het ook met mijn mp3 speler(cd) dan hoor ik
(weet nie hoe ik het moet uit leggen maar ik zegt het zo maar) :
het lijkt er of je de laser hoort en je als je naar een ander nummer gaat dan hoor je het motortje van de laser die van binnen naar buiten gaat van de cd (om de laser te verplaatsen) in je boxen en dat is super irrie :-(

stephan777@hotmail.com

[Bericht gewijzigd door stephan op 23 juni 2002 23:35:12

I want to blow up the world with SOUND :-)

Oh ik had jouw MSN al :)

offtopic: Ketting briefie's sturen??

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

ik heb precies etzelfde is jou pc geaard ?

May The Source Be With You