Ik heb een vraagje ik heb aan mijn eerste digitale ingang een 12VDC signaal hangen van een bewegingsdetector en wanneer ik voor mijn toestel beweeg wordt er een 12VDC naar die digitale ingang gestuurd en brandt LED1 om mijn K8000 nu is mijn vraag hoe kan ik dat signaal ergens terug vinden met het programmeren?? ik gebruikt VB.NET en heb deze DLL al in mijn programma toegevoegd(AxInterop.WRRTLib.dll en Interop.WRRTLib.dll)

Wie kan mij helpen???

Mvg

Kennis Bram

Ik ben niet vertrouwd met de dll maar normaal gezien zal je een bepaalde functie moeten pollen om deze ingang in te lezen. Moest deze dll een ActiveX dll zijn dan stuurt deze misschien een event naar de gekoppelde applicatie handle en kan je deze zo detecteren.

Als je even je handleiding erbij pakt, daar staat een reeks procedures in die je aan kunt roepen om dingen uit te lezen.

Op www.velleman.be staat ook ergens nog wat documentatie met wat voorbeeldprogramma's moet je maar even kijken

Ik heb zelf met de K8000 icm met Delphi gewerkt en vond dat eigenlijk wel lekker werken (het was wel even pielen voordat alles het deed, je moet wat dll bestanden in de directory van je programma zetten) maar daarna was het best fijn werken.