Technokiddy
Zegt die AVR: Dat Pic je toch niet?!
Kan één van de mods misschien een blik werpen op http://www.circuitsonline.net/forum/view/131647
De gebruiker "sportvisser" heeft tot nu toe alleen maar topics aangemaakt geallieerd aan stroomstootwapens en het "africhten van dieren".
Bovenstaande topic in combinatie met zijn postgeschiedenis geeft al een aardig duidelijke richting waar het weer heengaat.
Alvast bedankt! 
Dat hadden de mods al, maar in aansluiting hierop: Ik ben/was ook sportvisser/jager/wildliefhebber.
In alleen het veld, maar ook op het bord.
Maar met alle vragen van deze deelnemer, vindt ik hem de 'nick' "sportvisser" in het geheel niet waardig!
En dan schrijft 'ie ook nog dat het voor 'politiehonden' is. Volgens mij lopen er bij de politie heus wel mensen die de juiste connecties hebben om aan 'zo'n apparaat' te komen. Áls ze al zoiets gebruiken.
Die 'politiehonden' mensen zijn meestal een soort 'wannabees', die vaak wel een relatie met de politie hebben, maar niet via die honden...
Op 17 april 2016 00:59:22 schreef WJC:
Die 'politiehonden' mensen zijn meestal een soort 'wannabees', die vaak wel een relatie met de politie hebben, maar niet via die honden...
Ik dacht ook al meteen hier aan..
fred101
Golden Member
www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur en maritieme en industriele PCBs
Politiehonden worden niet door de politie zelf getraind. Ze kopen ze van trainers. https://www.politie.nl/themas/politiehonden.html
Toen ik een jaar of 10 was ben ik ooit mee geweest naar zo'n training omdat de vader van een vriendje politie honden trainde. Die hond van hun vond het echt leuk.
Een jaar of 20 geleden heb ik een aantal honden trainingen gevolgd en op het veld naast ons werden politie honden getraind. Niet mijn ding want dat gaat vrij hard maar het was geen dieren mishandeling. Het beest moet willen werken ander lukt het niet. En zover ik kan inschatten stonden die beesten daar te popelen om dingen te doen. Als je dat fout doet krijg je een angstig, onzekere of agressieve hond, en die is niet betrouwbaar voor het werk wat ze gaan doen en dus niet te verkopen en daar doen ze het om.
Ook hulphonden/blindengeleiden honden of politie paarden moeten getraind worden op niet bang zijn. Dat lukt niet met een voorlichtingsfilm en je kunt het ze ook niet uitleggen. Ze moeten het ondergaan.
Net als bij mensen de mariniers/commando's training ook een soort mensen-mishandeling is maar als de soldaat niet wil komt hij nooit door de opleiding heen.
Maar ontopic, hij probeert al 4 jaar zo'n ding te maken....