In dit document verwijzen ze naar trafo.Neem dus aan dat 430mA voldoende moet zijn.
Inderdaad zoef, Fout gelezen, trafo is primare 120V/430mA.
Specs zijn 40VA/24V = 1.6A
Lijkt me sterk dat die wifi video bel bijna 40W nodig heeft, of kan de postbode gelijk zijn handen warmen? 
[Bericht gewijzigd door 2N3055 op (35%)]
Zoef de Haas.
Hoe het werkt is niet belangrijk, als het maar werkt!
Dat lijkt mij niet, een beetje beltrafo geeft al snel 1.5 A. Volgens de installatie instructie komt die rode draad tussen de trafo en de bestaande bel, geen idee hoe je daarmee een video monitor kan aansturen.
Groetjes Hans.
Op 6 februari 2017 11:11:19 schreef mucknorris:
[...]
Niet dus. De Ring video Pro moet een 16-24 VAC beltrafo hebben LINKIk heb op conrad een aantal 24VAC trafo's gevonden, maar hoeveel Ampere moet ik dan hebben: LINK
Excuus, verkeerd gelezen. De Pro werkt vanaf 16 volt, de normale versie werkt tussen 8-24 volt.
Goedemiddag,
Als het goed is ga ik op korte termijn ook een Ring Pro ontvangen. Deze zou inclusief de trafo en wireless chime geleverd moeten worden.
Nu ben ik zelf niet zo technisch dat ik heel goed kan overzien wat er in mijn meterkast moet gebeuren. De huidige beltrafo heb ik wel gevonden en ik weet waar de draden eruit naartoe lopen. Ik heb een foto toegevoegd met pijlen naar de draad die naar de knop buiten gaat en de draad die in de meterkast naar de fysieke bel gaat.
Kunnen jullie mij op het juiste spoor zetten?
Grtz,
Mark
Ik heb vorige week mijn Ring Pro geïnstalleerd. Ik ben zeker geen expert op dit gebied, maar het is goed te doen. Mijn bevindingen:
- De deurbel wordt geleverd inclusief trafo, bypass en chime voor de bestaande interne bel. Dit dus omdat binnen de EU een andere voltage wordt gebruikt dan in de US.
- De trafo was in de meterkast eenvoudig te vervangen.
- De Bypass is nodig omdat de interne deurbel (waarschijnlijk) niet werkt vanwege het andere voltage. Met deze Bypass wordt de interne deurbel uitgeschakeld. Daarom zit in het EU pakket ook een Chime, als vervanger van de bel.
- Ik wilde wel graag de interne deurbel blijven gebruiken en heb die bypass er weer vanaf gehaald en de bel weer gewoon aangesloten. Hij doet het wel 'gewoon', maar geeft een continue brom.
Waarschijnlijk door verkeerde voltage?
Succes met het aansluiten. Het is een mooi product waar ik blij mee ben.
Beste sparowk, het lukt mij niet mijn bel aan de praat te krijgen. Ik was gisteren half dag bezig met installeren van beltransformator omdat ik een hele oude in mijn meterkast had, rode draad aangesloten op mijn interne bel (gong) en ring bel buiten op mijn kozijn aangesloten. Maar hij werkt niet. Net alsof er geen stroom op zit. Wat doe ik verkeerd weet ik echt niet. Kan je mij verder helpen aub? Alvast bedankt en groet, Sandra
Hey SanLar.
Kan je beschrijven hoe je de ring hebt aangesloten en welke spanning je gebruikt voor de ring ?
Misschien kan je dit draadje eens doornemen https://www.circuitsonline.net/forum/view/134383
Daarin staat vermeld dat je een weerstand moet plaatsen, anders kan je glaszekering springen, indien er lang op de drukknop van je ring wordt geduwt.
Edit: volgens mij is de serieweerstand niet nodig indien je een echte bel in serie aansluit. Jou interne bel (gong) dus 
[Bericht gewijzigd door kohen op (15%)]
Hallo Allemaal,
Wij hebben onlangs ook een Video Doorbel Pro aangeschaft met het idee om het apparaat ook een signaal te geven aan mijn z-wave netwerk(Fibaro) door middel van het onderstaande schema.
Wat schetst mijn verbazing is dat de bestaande deurbel MOET worden gepasseerd met de bij geleverde zekering(F1AL250VP) omdat alle eu bellen niet op 24VAC werken(zal wel warm worden ofzo).
Zodat er continue een spanning staat op de draden bij de deurbel-drukschakelaar bij de deur waar de Video Doorbell Pro wordt gemonteerd, met als gevolg dat het het niet mogelijk meer is om de relaisAC in te laten vallen.....(er is geen maak contact meer in het cricuit).
Heeft iemand een idee om dit werkend te krijgen, en is er een mogelijkheid om de bestaande bel op te nemen door middel van het plaatsen van een weerstand(misschien parallel??)
Ik heb de ACrelais ook al serie geschakeld met de Video Doorbell Pro maar zoals verwacht blijft deze dan ingeschakeld omdat deze dan permanent gevoed wordt....
Na wat opzoekingwerk, kom ik tot het volgende besluit.
Bij de gewone ring deurbel spreken ze van een weerstand te plaatsen in serie. https://support.ring.com/hc/en-us/articles/205180710-How-to-Connect-Yo…
Dat is ook aan bod gekomen hier in vorige posts.
In de manual van de pro versie spreken ze niet meer over een serieweerstand, meer nog: je moet je bestaande bel overbruggen en een 24v transfo plaatsen.
De pro versie werkt tussen 16 en 24V AC en is naar mijn mening geen beldrukker. Je kan er dus geen andere bel mee aansturen.
Daarom leveren ze die chime bij, die dienst doet als 'echte' bel.
Ik zie dus geen mogelijkheid om een signaal te geven naar andere toepassingen, zoals je z wave netwerk. Tenzij je een gewone ring koopt ipv de pro.
Beste Kohen,
Dat dacht ik dus ook echter de reactie van Ring zelf suggereert anders:
Dear Dennis,
The back of the ring pro has two connectors in form of screws which are used for power supply and can act as the internal chime kit trigger so consequently can be used with digital and mechanical doorbells as well. (the diode is not needed, it has it's own "pro power kit" for this.)
Sincerely,
Ring Community Support
Kirill I.
We hebben ook nog telefonisch contact gehad met Robbshop (we hebben alles aangeschaft op advies van hun.), zij beweren dat dit ook gewoon moet kunnen.....
Ik blijf erbij dat het niet mogelijk is, en zoals jij aangeef dit enkel mogelijk is met een gewone ring ipv de pro.
Hoi !
Ik heb redelijk weinig ervaring met elektra maar probeer het toch elke keer weer 
Ik ben van plan om ook en Ring Pro te installeren maar weet niet zeker wat de vorige bewoner van dit huis met de bekabeling "gedaan" heeft.
Uit de transformator (meterkast) komen 2 blauwe draden en twee rode zijn met elkaar verbonden (gewoon gedraaid). Bij de bel zelf komen en rode en een blauwe draad uit de muur. Als ik in plaats van de 2de blauwe draad de rode draden(!) met de transformator verbindt gaat de bel constant.
Ik kan niet zien vanaf welk punt de draden naar de deur zelf gaan - ik neem aan vanuit de meterkast ? De tekening bij de Ring Pro helpt mij dus niet echt.
alvast bedankt,
David
Een setje rood-blauw gaat naar de bel, en het andere naar de beldrukker.
rood twist rood
.------------------------o-------------------.
| |
| | _
| o '---| \
|=|> Drukker |B ) Bel
| o .---|_/
| |
| blauw Trafo blauw |
'----------------------. .------------------'
| |
| |
uuuu
----
nnnn
| |
Als je de rood-rood verbinding tegen de (op het schema) linker blauwe draad verbind zal de bel gaan. Die blauwe draad is de draad naar je beldrukker.
Bedankt voor de snelle reactie !!
Is er en reden om het de kabels zo te leggen ? Als ik het zo zie is het normaal om rood/blauw na de bel te laten lopen en van daar na de drukker - of niet ?
En misschien zelfs nog belangrijker - welke draad gaat nu in de draadzekering van de Ring Pro ? Lijkt mij dat het in de meterkast moet - maar verbind ik rood-rood met de blauwe (drukker) via de draadzekering?
Je wilt de binnen bel overbruggen begrijp ik?
Dan hoef je die enkel aan te sluiten tussen je getwiste draden en de blauwe draad waarbij de bel NIET gaat als je die met de twist verbind.
Klopt - dat lijkt mij de juiste manier. In de schema die bij de Ring zit overbrug je het direct in de bel zelf maar dat gaat bij mij natuurlijk niet. De drukker moet blijven werken - die vervang ik met de Ring.
testman
waar rook was, werkt nu iets niet meer
je kunt de ring niet direct op de voeding zetten, er moet ipv de bel dan een weerstand worden geplaatst. immers als iemand drukt verbind de drukker zichzelf door middels halfgeleider, dan heb je kortsluiting.
met een gewone beltrafo en tringbel of dingdongbel hier in NL werkt het niet altijd goed, 8V met een kortsluitvaste beltrafo zorgt dat de spanning inzakt en dat pikt de ring niet. een trafo van 12V werkt wel en dat kan een bel ook aan.
Hoi,
Ik wou de huidige 8V beltrafo vervangen met de meegeleverde transformator van 24V. De blauwe en rode draden worden dan vervangen zoals beneden beschreven. Is dat niet voldoende ?
Op 20 augustus 2018 17:48:47 schreef testman:
je kunt de ring niet direct op de voeding zetten
Duizend bommen en granaten, doet ie het weer! Niet lopen blaten als je het niet zeker weet.
Fact check beste test ... anders niks tikken enzo. Bij de volgende krijg je een nog nader te bepalen passende ondertitel van me voor een nog nader te bepalen tijd.
EricP weet al hoe dat is 
Ofwel, dat mag dus WEL.
@David,
Correct, je kunt het aan de bel kant overbruggen, of bij de transformator, wat handig is.
testman
waar rook was, werkt nu iets niet meer
dan is dat veranderd, de eerste ronde ring versie heb ik zelf 1 werkende gekregen met een serieweerstand omdat de bellen hier in NL een te hoge weerstand hebben, in vergelijk met die dingen in de USA op 15VAC, zonder de weerstand bleef deze geluid maken.
in een ander geval tijd terug kwam een nieuw langwerpig model ter sprake, waar de eigenaar er direct de voeding op had gezet en het ding snel nogal warm werd. er is een document van waar een 50W! weerstand in serie met de ring wordt gezet, zie ook dit topic..
https://www.circuitsonline.net/forum/view/134383/last
dus sine, niet te snel oordelen..
Peter_dtn
Golden Member
ik heb voor kerst ook zo'n Ring pro gekocht en verbaas me net als anderen hier over de complexiteit van de voeding voor de bel.
Je kan er niet de oude bel die aan je muur hangt op aansluiten, de Ring Pro werkt alleen met externe "chime-stekkers" Een eventeel oude bel moet je overbruggen met een kastje, dat ook in de doos zat.
Ik heb er eens aan gemeten om te zien wat er gebeurt, maar dat is weinig, op het scopeplaatje kan je zien dat de spanning over dit mysterieuze kastje bijna 40mV rms is, wat mij betreft zou het er dan ook tussenuit kunnen en de mensen vertellen dat ze een draadje over het spoeltje van de bestaande bel moeten aanbrengen.
Maar toch leveren ze zo'n kastje mee met de nodige componenten, het moet een functie hebben maar welke?
Het 230V stroomverbruik van de bel is ca 3Watt, met de huidige kWh prijzen zo'n € 6,= per jaar..
Als iemand wat over het kleine kastje kan vertellen hoor ik 't graag,
beste groeten,
Peter
Peter_dtn
Golden Member
Ik heb weinig info kunnen vinden over het bypass doosje van de Ring Pro deurbel, zelf dan maar onderzoeken en de resultaten zijn voor mij verrassend.
zoals Ring adviseert moet de bestaande deurbel overbrugd worden door twee draadjes in het bypass doosje te duwen waarna ze vast blijven zitten, zoals op het plaatje hieronder, maar dan met de bruine draad in de connector langs de witte draad.
Maar als je het zo aansluit dan werkt de bestaande (mechanische) bel niet meer, wat blijkt :
het bypass doosje op die manier aangesloten op de gaatjes in de zijkant "regelt" alleen dat er een polyfuse in serie komt tussen bel-trafo en RIng bel. Mocht er om wat voor reden kortsluiting ontstaan dan zal het bypass doosje de stroom onderbreken en verdere problemen voorkomen.
Polyfuse is een zekering die automatisch reset als de kortsluitstroom opgeheven is, op het plaatje hierboven de lichtbruine component met draadjes.
Het hele circuit wat op het printje zit wordt verder niet gebruikt, dat zou wel kunnen door de kleine connector aan de rechterkant te gebruiken, maar daar heeft Ring het niet over, de connector is afgeplakt en de stekker niet meegeleverd. Om toch verbinding te kunnen maken heb ik de bruine draad direct aan de gelijkrichter gesoldeerd, en op deze manier heb ik de witte en bruine draad eigenlijk op de kleine connector rechts aangesloten.
Met het circuit hierboven heb ik gecontroleerd of het werkt, met een variac aangesloten op de blauwe trafo kan ik de stroom door de 10E power weerstand regelen, in het circuit zit ook de bypass module. Als de stroom kleiner is dan zo'n 650mA blijft de bypass module geleiden, wordt de stroom groter dan zal plots de module de stroom onderbreken.
Als je de bypass module op deze manier over de bestaande bel zet en vervolgens in de Ring app instelt dat er een mechanische bel is aangesloten zal de Ring bel gedurende zo'n 300mS flink stroom trekken als er gebeld wordt. Die stroom zal in eerste instantie door de bypass module lopen waardoor die "open" gaat en de mechanische bel geactiveerd wordt, zowat de volle spanning van de beltrafo komt over de bel.
De Ring deurbel zelf krijgt op dat moment geen voedings-spanning, maar de Ring heeft een gangreserve van zo'n 40 seconden.
Ik heb van de originele trafo niet de 24V maar de 16V aftakkingen gebruikt, dat bleek meer dan voldoende, met deze beltrafo op 190V (ipv 230V) startte de Ring zonder problemen op.
Als er opmerkingen zijn hoor ik 't graag,
met groet,
Peter
Hoi Allemaal,
Ik heb ook de Ring Pro (met de 24V bell trafo en Chime).
In de manual van de pro versie spreken ze niet meer over een serieweerstand, meer nog: je moet je bestaande bel overbruggen en een 24v transfo plaatsen.
Is het niet handiger om de bestaande bel te verwijderen i.p.v. te overbruggen?
Peter_dtn
Golden Member
Na 5 jaar Ring abonnement betaald te hebben wilde ik het eens proberen met een Eufy deurbel, type E340. Deze deurbel slaat alle opgenomen video fragmenten op in de deurbel of op een apart bij te kopen basis-station.
Ik wilde net als bij de Ring deurbel de originele mechanische gongs ook weer gebruiken, dus niet alleen de "bel-stekker" die bijgeleverd werd.
De Eufy bel krijgt voeding uit het bestaande ~16V AC circuit. Alles staat nu in serie, 2 gongs, de Eufy deurbel en de 16V trafo.
Probleem => s'avonds hoorden we gerammel uit de gongs, overdag nauwelijks last blijkbaar omdat dan de infrarood leds niet ingeschakeld waren. Hoe meer stroom de Eufy deurbel nodig heeft hoe harder het gerammel werd. De schakelende voeding in de deurbel nodig voor voeding en laden van de batterij trekt met een wat hogere frekwentie stroom => gerammel.
De oplossing was om het in eerdere posts genoemde "bypass" doosje weer terug te zetten, ik had dit namelijk verwijderd. Deze "bypass" komt over de serie-schakeling van de twee oude gongs en dat zorgt ervoor dat de spanning over de gongs niet hoger wordt dan ca 50mV(AC). Als de deurbel wordt bedient gaat er fiks stroom lopen en komt er meer spanning over de gongs en de bypass, daardoor schakelt de bypass onmiddelijk uit waardoor alle stroom door de gongs gaat lopen => ding-dong..
Als de stroom weer wegvalt schakelt de bypass weer terug om de spanning over de gongs weer te beperken.
Op internet zie je ook dat mensen een normale weerstand over de bel zetten, dat schijnt ook te werken maar belangrijk is wel dat die weerstand zijn warmte kwijt kan ingeval de deurbel een storing heeft en continue stroom laat lopen. Bij een 50E weerstand en 24V is dat bijna een 0,5A => 12Watt..