hallo
ik heb 2 printjes van bluetooth.
wat is het verschil en wat doet die ene zonder chip??
die met chip werkt prima.
en voor die ene zonder chip ,daar zal een chip op moeten,maar welke???op die zonder chip staat achterop ZS 0-40
ik hoor het graag.

Nou, je hebt inderdaad 2 printjes.
De eerste is een adapter printje met een bluetooth module er op. Maar de tweede is alleen een adapter printje en mist het complete circuit.

Zeg maar, dat complete groene deel (printje met componenten en antenne) op foto 1.

ja en de vraag is eigenlijk,welke chip hoort er op die ,waar geen chip op zit.Op die blauwe dus.
graag een link van de chip die erop hoort.

@Bertus
En op Ebay deze:
http://www.ebay.nl/itm/30ft-HC-06-Wireless-Bluetooth-RF-Transceiver-Mo…

Als je kijkt naar jouw "lege" printje, en je kijkt naar de module die Wielklem aangeeft, of die link van mij. Die 2 printjes samengebouwd zijn gelijk aan de "complete" print die je hebt. Althans, zoals ik dat nu visueel kan samenstellen.

TonHek

ja die linken die jullie geven is gelijk aan dat groene printje die ik heb,en die werkt perfect.
Maar mijn vraag blijft nog steeds ,welke chip moet erop die blauwe print????
en nog wat,op die blauwe print zit geen antenne,dus waar is dat printje voor???

[Bericht gewijzigd door bertus1945 op (19%)]

Daar moet geen chip op, maar dezelfde module als op die andere. (antenne zit daar al op)

@Bertus,
Het antwoord blijft hetzelfde.
De blauwe print is de basis waar het kleine groene printje (met de antenne) op wordt gemonteerd.
De complete print is een samenstelling van jouw kale print (degene waar je meld waar nog een chip op moet), en die "chip" is het printje welke wielklem, en ik, via de link geeft.
Kijk nog maar eens goed. Ik hoop dat het nu duidelijk is.

TonHek
[Arco's korte antwoord is sneller :-) maar het is geen wedstrijd]

Ah bedankt nu zie ik het ,wat jullie bedoelen.
bedankt voor alles.

Dan is een compleet printje dus goedkoper.

[Bericht gewijzigd door bertus1945 op (26%)]