Het grote interessante aanbiedingen topic deel 5

Dit topic is gesloten

LetterHenk

Golden Member

Ik vind het geen interessante aanbieding

Action expresses priorities LH
Thevel

Golden Member

Ik denk dat het een beetje verkeerd op de website staat, ik kan me niet voorstellen dat iemand voor €17,50 een 470µF elco'tje koopt.
Ze zijn per 250 stuks wel een stuk goedkoper... :)

Het kan iets bijzonders zijn (commercieel).
Ik heb de vraag daar maar even gesteld, ben benieuwd.

Inwendig verguld voor in je versterker voor de ultieme sound .:P

Niet storen a.u.b ben al gestoord genoeg!
Tidak Ada

Golden Member

Edelmetaal in een elco kan niet :P

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
mel

Golden Member

Op 26 maart 2018 22:12:20 schreef Tidak Ada:
Edelmetaal in een elco kan niet :P

Voor die audiofielen kan alles :)

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..
fred101

Golden Member

Gewoon de alu film vergulden dan oxideert die tenminste niet meer dus
hoef je ook niet meer te formeren. Voor de gene die het niet weten, tijdens het formeren wordt de aluminium oxide laag gevormd want zonder oxidelaag....eh werkt hij niet meer,

Ik wist dat ik wat over het hoofd zag :-(

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs
fripster

Golden Member

@vincent: bedankt! precies wat ik zocht...

Eens een wirehead,altijd een wirehead.... gopher://fripster.ydns.eu

Op 28 maart 2018 16:28:36 schreef fripster:
@vincent: bedankt! precies wat ik zocht...

Pas wel op dat je die uit Duitsland laat komen. Bij mij stond die als standaard ingesteld op Rusland. Betaal je alsnog importheffingen en b.t.w.

fripster

Golden Member

daar had ik op gelet! bedankt nog...

Eens een wirehead,altijd een wirehead.... gopher://fripster.ydns.eu
Have you debounced your buttons today?

Ik denk dat het een beetje verkeerd op de website staat, ik kan me niet voorstellen dat iemand voor €17,50 een 470µF elco'tje koopt.

Allekabels.nl was zo vriendelijk de datasheet te sturen, alleen de fabrikant bleef onbekend. Het is een gewone 85C, 2000uur, 0.1ohm ESR elco. Na wat zoeken bleek de fabrikant een Taiwanees te zijn: Hitano
Ik kan deze elco's op het web voor Eur 0.30 (0.16 per 10+) vinden. Heeft iemand euro's en euro-centen verwisseld?

Edit:
email bericht: de prijs is nu per 50 stuks.

boodschap gehad over 3d printer uitgeput in Duitsland, stelt UK voor

Op 30 maart 2018 07:43:52 schreef kombucha:
boodschap gehad over 3d printer uitgeput in Duitsland, stelt UK voor

Berichtje kreeg ik ook. Heb gezegd dat UK oke is.

Have you debounced your buttons today?
fatbeard

Honourable Member

Voor wie nog wel eens kleine gaatjes wil boren:
https://www.banggood.com/50pcs-0_5-0_9mm-Tungsten-Carbide-Micro-Drill-…
Zelfs buiten de aanbiedingsperiode is het wel een strakke deal..

Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.
bprosman

Golden Member

Geen geld maar sinds Deurne heb ik (minstens) tot mijn pensioen boortjes.

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
fripster

Golden Member

Ook berichtje gehad, uit UK laten komen. Geen probleem. Werd net voor Pasen bezorgd. Eerste print loopt nu... Zit er leuk uit (chinees katje). Ik heb wel veel aandacht besteed aan de opbouw (alles recht en strak).
Maak niet de fout die ik maakte: Bij het aandraaien van de bouten, de bouten van de Z-as moer NIET vaster draaien. Dan loopt de Z-as later erg zwaar. Deze bouten hoeven ook niet echt vast...

Zeer tevreden.

Eens een wirehead,altijd een wirehead.... gopher://fripster.ydns.eu
Thevel

Golden Member

Op 2 april 2018 19:48:03 schreef fatbeard:
Voor wie nog wel eens kleine gaatjes wil boren:
https://www.banggood.com/50pcs-0_5-0_9mm-Tungsten-Carbide-Micro-Drill-…
Zelfs buiten de aanbiedingsperiode is het wel een strakke deal..

Bedankt voor de tip, inmiddels zo'n setje besteld..

Zo Ender-2 is hier ook binnen..zal zo eens met de bouw beginnen. Denk niet dat ik het in 20 minuten ga redden ;-)

fripster

Golden Member

Inclusief een afgebroken afstandhouder (gevallen) en twee slechte boutjes (china...) kostte het mij ongeveer 3 uren om het ding te bouwen. Veel succes!

Eens een wirehead,altijd een wirehead.... gopher://fripster.ydns.eu

Op 3 april 2018 14:39:57 schreef fripster:[...]kostte het mij ongeveer 3 uren om het ding te bouwen. [...]

Dat vraagt gewoon om foto's! ;-)

Es wäre gut Bücher kaufen, wenn man die Zeit, sie zu lesen, mitkaufen könnte. (Arthur Schopenhauer)

Op 3 april 2018 15:39:49 schreef FastFolkert:
[...]
Dat vraagt gewoon om foto's! ;-)

Nou heb er 4 uur over gedaan.....ben cnc machines gewend en weet nu na een half uur waarom de extruder steppermotor het niet doet b.v...bed levelen is een .... voor iemand met grote vingers zoals ik..en eens kijken hoe dat pla nu aan het bed hecht...ook zoiets maar goed leuk oefenobject.

gisteren geleverd, volgens site moet het op 20 min kunnen, volgens filmpje op youtube 1 uur. Maar als ik jullie hoor zal het wel halve dag worden lol. Een topic hierover openen mag niet zeker?

Dit topic is gesloten