Het grote interessante aanbiedingen topic deel 5

Dit topic is gesloten

flash2b

Special Member

Een paar minuten geleden 3 items (elektronica gerelateerd natuurlijk!) gekocht op ebay.nl. In totaal nét boven de 20 EUR. (onder de 22 EUR per verkoper heb je geen last van additionele invoer kosten)

  • Ik heb eerst de items gezocht via ebay.com, toen in mijn 'Follow' lijst gezet en daarna uitgelogd. Dit doe ik omdat op er ebay.com veel meer artikelen worden aangeboden die niet vindbaar zijn via ebay.nl
  • Daarna weer ingelogd maar dan op ebay.nl en ze, via de "Volg" lijst, één voor één gekocht met "Nu kopen".
  • Toen daarna naar betalen gegaan en gekozen voor optie "Pay Pal".
  • Na inloggen via Pay Pal, kon uiteindelijk de korting code "PROMO10" onderaan worden ingevuld.
  • Code ingevoerd en toen op "toevoegen" gedrukt waarna de korting van - €10 wordt toegekend aan het totaal.
  • Als laatste op "Betalen" gedrukt.
  • Uiteindelijk een bevestiging gekregen dat alles goed was gegaan.

Dus de korting wordt pas op de allerlaatste stap vlak voor betalen toegekend !

Anyway... vandaag is de laatste dag voor deze aktie tot middernacht.

Toch leuk (bijna) 50% korting op 3 items.....

High met Henk

Special Member

Das een beetje krom: tot ik meen 2021 betaal je geen invoerrechten onder de 22 euro.

Als ebay je die wel berekend, mag jij raden waar die heen gaan.
Kijk hier ook eens: http://www.invoercalculator.nl
Als je onder de totale magische grens van 22 blijft is de uikomst 0

Edit: te snel: jouw verhaal ging over die promo10

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
Ruben_Lichtenvoorde

Golden Member

Op 19 februari 2018 15:46:52 schreef flash2b:
Een paar minuten geleden 3 items (elektronica gerelateerd natuurlijk!) gekocht

Toch leuk (bijna) 50% korting op 3 items.....

Alles bij dezelfde shop of bij verschillende shops? Ik heb op het moment weinig nodig maar als ik zo meerdere kleine artikelen kan kopen ben ik er ook.

flash2b

Special Member

Ik kocht alles bij dezelfde shop, maar volgens mij hoeft dat niet omdat de korting pas bij het totaal wordt berekend.

Ruben_Lichtenvoorde

Golden Member

En anders heb ik een goede reden om alsnog een DER EE 5000 te kopen, ik kan die 10 euro toch niet laten schieten ?

flash2b

Special Member

Nee idd, zonder een LCR meter hoor je er écht niet meer bij :+

Ik heb ook een lijstje gemaakt met items in mijn volglijst, echter als ik op 'nu kopen' druk wordt ik direct doorgelinkt naar de afhandeling pagina. Ik kan nergens meer selecteren dat ik meerdere producten wil kopen, zelfs niet in de zelfde shop.

Wel kan ik het aantal eventueel nog verhogen om aan de €20,- te komen, maar ik bestel liever nog wat andere spullen.
Doe ik wat verkeerd?

flash2b

Special Member

Je kan na "Nu Kopen" toch nog verder winkelen (oid) kiezen ?

Je kan weg navigeren naar een ander item. De bon is pas te verzilveren bij afrekenen.

[Bericht gewijzigd door flash2b op maandag 19 februari 2018 19:07:44 (16%)

"Nu kopen" is doe deze in een winkelmandje en ga met dat mandje direct naar de kassa.

Wil je met een paar dingen, samen, boven de 20 komen, moet je volgens mij gewoon een normaal winkelwagentje maken. Ik snap niet waarom flash2b voorstelt om het via "nu kopen" te doen. Is denk ik niet nodig.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
flash2b

Special Member

Op ebay.nl is er geen winkelmandje itt ebay.com.

Inderdaad zie ik op ebay.com een winkelwagentje wat ik kan vullen. Als ik verschillende producten heb tot boven de €20,- druk ik op 'proceed to checkout'. In dit scherm kan ik de code invllen, echter krijg ik dan: This code can't be applied to your order.

Enige manier die ik kan ontdekken is één product meerdere keren bestellen totdat het orderbedrag boven de €20,- is op ebay.nl

mocht er nog een ander trucje zijn hoor ik dit graag :)

flash2b

Special Member

Er is toch ook een optie als "Doorgaan met winkelen" of "Koop andere spullen" ?

Gekochte artikelen van de "Nu Kopen" komen na bevestiging altijd in een category "Nog te betalen" (oid).

De code kan pas worden toegevoegd als je na het kiezen van Paypal ingelogd ben via Paypal.

Ik heb via een browser op een normale PC verschillende artikelen besteld om zo €21,34 af te toppen.

Deze optie "Doorgaan met winkelen" heb ik in het verleden inderdaad vaker gebruikt, echter bij de producten die ik nu heb uitgekozen krijg ik de mogelijkheid niet. Direct door naar Afhandeling scherm. Erg vreemd.

Update: In ieder geval bedankt voor de tip! Toch mooi meegenomen :)

[Bericht gewijzigd door Girrekes op maandag 19 februari 2018 20:53:42 (14%)

Ja dat is een optie die verkopers in kunnen stellen, "meteen betalen". Je kan dan ook niet meerdere verschillende items meer combineren met shipping. Zelfs als je meerdere items van hetzelfde product wilt hebben in bijvoorbeeld andere kleuren gaat het mis. Laatst nog geld voor shipping terug geëist omdat het volgens de beschrijving wel kon. Zonder probleem terug gekregen gelukkig. :)

Maar het lijkt soms wel of Ebay /verkoper niet meer wil dat je wat koopt met dit soort constructies...

Kom eens langs bij RevSpace of één van de andere spaces!

Ebay heeft in het begin besloten dat het voor buitenlanders wel handig zou zijn als ze een eigen ebay zouden hebben. Dus er is een ebay.nl waar nederlanders nederlandse dingen in de veiling kunnen gooien. DIE kan je in je ebay.nl winkelmandje gooien. Dingen die je vind bij "andere ebay sites" kan je niet in je ebay.nl winkelmandje gooien.
Natuurlijk is het zo dat we tegenwoordig allemaal dingen van "ebay.com" willen hebben.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
flash2b

Special Member

Dat klopt niet helemaal.

Er is geen winkelmandje op ebay.nl, maar je kan wel dingen kopen die je met de zoek functie van ebay.nl niet kan vinden. Dat doe ik met de "volg" lijst.

Normaal gesproken is dit helemaal niet nodig, maar met de PROMO10 bon moest het wel omdat die alleen op ebay.nl geldig is.

Ze zouden de features van al die sites gelijk moeten trekken, of er één site van maken. Ik denk dat dit niet mag ivm lokale wetten en regels.

Tidak Ada

Golden Member

Je kunt sowieso het eBay-nummer in het zoekvak van eBay-nl invulen.
Dan verschijnt de pagina van waar ook ter wereld vanzelf.

Dus eerst opzoeken in eBay.com en dan terug naar eBay.nl en het item nummer invullen.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

De optie "wereldwijd" zoeken op eBay.nl laat toch alle advertenties ook zien? Of vergis ik me daarin en geven andere eBay sites toch meer/andere (verzenden naar NL mogelijk) resultaten?

Kom eens langs bij RevSpace of één van de andere spaces!

Op 20 februari 2018 08:57:45 schreef flash2b:
Er is geen winkelmandje op ebay.nl,

Verrek. Vroeger was het winkelmandje alleen voor de "op uw locale site gevonden artikelen", en kon je dingen van andere ebay sites niet in je winkelmandje doen. Kennelijk is dat nog erger versoberd. Dwz. dat er helemaal geen winkelmanje meer is.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
mel

Golden Member

Op 20 februari 2018 20:09:16 schreef rew:
[...]Verrek. Vroeger was het winkelmandje alleen voor de "op uw locale site gevonden artikelen", en kon je dingen van andere ebay sites niet in je winkelmandje doen. Kennelijk is dat nog erger versoberd. Dwz. dat er helemaal geen winkelmanje meer is.

Kan je ook geen miskoop kopen >:)

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..

@flash2b

Er is geen winkelmandje op ebay.nl, maar je kan wel dingen kopen die je met de zoek functie van ebay.nl niet kan vinden. Dat doe ik met de "volg" lijst.

Hoe kan je in dat geval in een keer betalen met paypal? ebay vraagt bij elk product waarvoor ik 'nu kopen' selecteer meteen een paypal overschrijving.

[Bericht gewijzigd door markce op donderdag 22 februari 2018 14:25:30 (17%)

Hubie

Special Member

Volgende week weer in de herhaling bij de Aldi,onderdelenkastjes met 33 schuiflaatjes(Raaco look alike) voor 7,99 eurie.

royaal betaald... :)

(prijs per stuk)

RTFM, dan pas vragen...
flash2b

Special Member

Je zal maar een 105° versie nodig hebben, dan kan je in termijnen betalen zeker!

Arco

Special Member

Voor die prijs wil ik ook wel een opruiming houden!... :) (bij Farnell 9 euro per 100)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Dit topic is gesloten