Autoradio aanpassen; benodigde componenten

Hallo,

Ik heb de autoradio die in dit artikel staat:

http://carpc-project.ru/AUX-MITSUBISHI-W142.html

Om de actie te kunnen uitvoeren heb ik het volgende nodig:

"10 microfarad 12V capacitors and one 200KOm resistor".

Wat wordt daarmee bedoeld en waar zou ik die kunnen kopen?

Alvast erg bedankt voor eventuele reacties.

Arco

Special Member

Om de actie te kunnen uitvoeren heb ik het volgende nodig:

Ik heb geen idee over welke actie je het hebt?

10 microfarad 12V capacitors and one 200KOm resistor

Zal wel een 10uF/25v elco en 220k (of 180k) weerstand worden. Iedere normale electronicashop heeft die...

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Het gaat om het geschikt maken van deze autoradio voor AUX.

Mijn Russisch is een beetje roestig: Zie ik nou dat er Tantaal Elco's nodig zijn ?

In Google Chrome heb ik de pagina vertaald in het Nederlands (beetje gebrekkig, maar ok).

Via Google Chrome de site benaderen en dan met rechter muisklik "Site vertalen in het Nederlands" geeft:

MPC 2533-2 - AM-tuner met 15 voet is de dirigent van de C15 - Conder en R15 (0 Om) - weerstand, waarbij de laatste desoldering, snijd het pad tussen bases trazistorov Q31, Q41 (AM-kanaal is stereo, zodat de basis is aangesloten, en we nodig hebben om het te maken een stereosignaal). . Geleverd twee tantaal Conder in chip vorm 10 mkF x 20V
op Q41 basis wordt opgehangen weerstand 220 aan, dikke lijnen in het diagram geeft de nieuw ingevoerde verbindingen in de rechter benedenhoek - de schets tot de site vergoeding te verfijnen, de rest rail (FM - tuner front end versterker) het is voor de nieuwsgierigen, en zij mogen niet worden aangeraakt.

Vanzelfsprekend moet je hier zelf even correct Nederlands van maken en de eenheden kloppend maken.

Ruben_Lichtenvoorde

Golden Member

Vertalen naar Nederlands is meestal niet de beste optie, als je vertaald naar net Engels is het vaak veel duidelijker.