Ik wil graag via het cat6 netwerk een videosignaal versturen naar mijn beamer(geen netwerk beamer). Wat heb ik hier allemaal voor nodig?
ehh een extra PC?
hang een PC bij je beamer om het netwerkverkeer te vertalen en je kan gewoon je data over het netwerk naar de PC ctursen, beetje PC anywherevideo over een UTP bekabeling zal nl niet erg geweldig werken vrees ik..
Wat voor videosignaal wil je naar je beamer sturen?
RGB, (waaronder VGA ook valt), composiet, S-VHS, ...?
Kwa bandbreedte moet CAT6 dat makkelijk aankunnen, maar je moet wel met differential signal gaan werken.
Roland van Leusden
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
Neem contact op met Hulskamp in Nieuwegein, zij verkopen kant en klare setjes voor video over cat kabels.
Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
Op 3 september 2004 12:41:24 schreef Roland van Leusden:
Neem contact op met Hulskamp in Nieuwegein, zij verkopen kant en klare setjes voor video over cat kabels.
werk je daar ofzo?
Tinus-online
http://www.tinus-online.nl :: Corolla G6 :: EOS 5D
Op 3 september 2004 12:41:24 schreef Roland van Leusden:
Hee daar heb ik de iris-scanners opgehangen 
de electra/data/alarm/brand installatie is gemaakt door het bedrijf waar ik werkt.
1x iets aangevaargd, vondt het ERG duur (was elders veel goedkoper enne, was best grote order, maar geloof niet dat ze erg veel intresse hadden, want ze hebebn niet eens teruggebeld ... mijn ervaring met die toko is iig ERG slecht
Jeroen Boere
Op 3 september 2004 19:19:04 schreef High met henk:
1x iets aangevaargd, vondt het ERG duur (was elders veel goedkoper enne, was best grote order, maar geloof niet dat ze erg veel intresse hadden, want ze hebebn niet eens teruggebeld ... mijn ervaring met die toko is iig ERG slecht
dat is niet slim van ze.
dat bedrijf is een regelrechte concurent van het bedrijf waar ik voor werk 
hmm ik moest 10 profi DVD spelers hebben.
toch leuk voor ff wat handel tussendoor. Uiteindelijk bij digitall bestel. de hoodverdeler van philips profi video spul 
dat lukt best wel!
het ging bij mij ook goed met een cat5 kabel van 15meter
als je maar de kleur paren bijelkaar houd
dus b.v. blauw-wit massa en blauw het singnaal
Jeroen Boere
Op 4 september 2004 09:45:14 schreef pukkie:
dat lukt best wel!
het ging bij mij ook goed met een cat5 kabel van 15meter
als je maar de kleur paren bijelkaar houd
dus b.v. blauw-wit massa en blauw het singnaal
dat is inderdaad de methode. zo kun je dus in grote gebouwen video krijgen op elke plek waar een UTP aansluiting zit.
Roland van Leusden
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.