Robvansuilen
Met vriendelijke groet, Rob
Zou iemand even kunnen kijken het topic "kauwen verjagen". Het topic had al niet echt een diervriendelijke start en ontaard in een topic over kauwen mishandelen ipv een topic over elektronica.
[Bericht gewijzigd door Robvansuilen op (26%)]
Ik denk dat het niet nodig is om hier een compleet nieuw topic aan te wijden. Een simpel bericht aan de moderators zal voldoende zijn.
Volgens mij kan deze op slot.
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Ik geloof dat het nog wel educatief verantwoord is, de meeste mensen lijken redelijk in te schatten wat mishandeling, wat redelijk onschuldig wegjagen of gewoon een beetje macaber kan zijn. De uitval van de TS is een beetje lomp, maar ook dat kan twee kanten op - houd er rekening mee dat hij met het probleem zit en niet jij en dat wij dus makkelijk praten hebben. Maar een moderator ernaar laten kijken kan geen kwaad.
In plaats van tegen anderen te klagen zou je de TS kunnen aanbieden om bij hem op een diervriendelijke manier zijn probleem op te lossen.
Zolang het niet in onze achtertuin gebeurt is het eenvoudig om een ander te blamen voor een probleem dat we zelf niet kennen.
Robvansuilen
Met vriendelijke groet, Rob
Sorry mensen ik dacht dat dit de juiste sectie was voor dit soort verzoeken. Kennelijk had ik het mis.
@ brainbox..ik heb ook in het desbetreffende topic mijn zegje gedaan. Heb je het topic overigens gelezen voordat je met je opmerking hier kwam? Want de TS heeft wat alternatieven gekregen, maar wijst deze af.
Dit topic kan wat mij betreft dicht. Dubbelen is niet nodig.
[Bericht gewijzigd door Robvansuilen op (37%)]