Datasheets en Adobe Reader

Waarom zou je in vredesnaam in Office nog koppelingen met Adobe Acrobat/Reader willen? Office kan prima zelf opslaan als PDF tegenwoordig.

FoxIt reader heeft te vaak af laten weten voor mij in het verleden.
Adobe Reader DC is een crime maar XI gaat nog wel.

Hoort dit niet in de koffie-corner eigenlijk?

If you want to succeed, double your failure rate.
Tidak Ada

Golden Member

Op 2 juni 2017 21:31:16 schreef Arco:
Je kunt ook PDFCreator als printer installeren...

Kan je daarmee ook correcties aanbrengen een OCR op het document toepassen?
Ik gebruik(te) Acrobat 8 vaak ook om formulieren in te vullen, aantekeningen in datasheets en dergelijke.

@Jochem:
Het gaat hier immers over die datsheets....
Office 7 heeft die mogelijkheid niet en vaak is de pdf mogelijk niet compatiebel.
Er blijkt een invoegtoepassing voor te bestaan ;) Maar of die volledig compatibel is zal ik moeten ervaren.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Arco

Special Member

PDF Creator is o.a. een virtuele printer. Voor wijzigen pdf's heb je de bijbehorende PDF Architect nodig...
http://www.pdfforge.org/

[Bericht gewijzigd door Arco op vrijdag 2 juni 2017 22:33:33 (10%)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
maartenbakker

Golden Member

Prima software, PDFCreator gebruik ik al jaren en PDFArchitect heb ik wel bij een klant geïnstalleerd die net iets meer moest kunnen. Is alweer een tijdje geleden, maar ik geloof dat je bij de installatie van PDFCreator wel de adware moest overslaan.

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op vrijdag 2 juni 2017 22:44:30 (31%)

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
blackdog

Golden Member

Hi,

Arco
Dit lijkt mij geen fijn plan...
Je kunt ook PDFCreator als printer installeren...

Dat staat al jaren bekend om zijn Spyware Payload!

Groet,
Blackdog

You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Arco

Special Member

"PDFCreator has tested clean of viruses and malware.

We last tested the this file on Feb 24, 2017 with 27 different anti-virus and anti-malware programs and services.
Out of these tests, the PDFCreator download tested clean 100% of the time.
According to the antivirus software we tested the file with, PDFCreator does not contain any malware, spyware, trojans or viruses and appears to be safe."

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
blackdog

Golden Member

Hi Arco,

Wij van WC-eend zeggen dat WC-eend veilig is?

Het staat bij mij al een tijd op de zwarte lijst :-)

Groet,
Blackdog

You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Arco

Special Member

Test was door een onafhankelijk forum uiteraard...

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
maartenbakker

Golden Member

Op 2 juni 2017 22:50:08 schreef blackdog:
Dit lijkt mij geen fijn plan...
Je kunt ook PDFCreator als printer installeren...

Dat staat al jaren bekend om zijn Spyware Payload!

Dan herinner ik het me goed.

De test die Arco aanhaalt praat inderdaad onzin, echter is die adware/spyware alsnog geen probleem, zo lang je goed leest waar je ja op klikt. Na installatie van PDFCreator zelf, krijg je nog een paar keer een installatiedialoog. Die wijs je allemaal af.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Tidak Ada

Golden Member

Wat mij betreft opgelost middels een Windhoos invoeegtoepassing.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †