Voor 60 ben ik gisteren een PU gaan kopen,ik heb mijne nek uitgestoken . Maar toen ik dat geluid hoorde had dit wel een wow-effect.
Ik heb die mens zijn toestellen opgeschreven . Die had daar een preamp voorstaan , TC-750 stond op dat toestel. Is dat die RIAA voorversterker omdat hedendaagse versterker geen phono-ingang hebben?
Dan had hij het nog over MM en MC draaitafels. 2 verscheidene types, de één bewegende magneetjes en de andere zijn bewegende spoeltjes en deze zou nog meer voorversterkt moeten worden .
Ik zou er dan graag een usb erop willen en dat zat er niet op.

Op 6 juni 2017 10:16:50 schreef fantomas:
...
Ik zou er dan graag een usb erop willen en dat zat er niet op.

Gelukkig niet, barbaar.
Vinyl draai je over een volledig analoog systeem, anders kan je net zo goed naar een audiostream via internet luisteren.

De TC-750 is een RIAA pre-amp.

Wat heb jij tegen digitaal opnemen van muziek ?- Ik heb hier ca 14OO singeltjes & LP's >'80 en eindelijk kan ik die op stick zetten(lossless).
Niemand heeft mij ooit een tip gegeven van een goeie platenspeler . Het bronbestand is belangrijk ,heb ik nu met het micro v-3300/7 element.

platenspeler-- (voor)versterker met phono ingang --computer die een aux ingang heeft-- AAC files ervan maken of MP3 met hoge bitrate. zelf dingen op een platenspeler gaan frotten zal het geluid niet te goede komen..