Belediging door een medeforumgebruiker

Dit topic is gesloten

Arco

Special Member

Wat een onzinnig geleuter allemaal over een spreekwoord...
Gaan we nu in de toekomst over ieder gebruikt spreekwoord zo'n onzinnige discussie krijgen? Spreekwoorden zijn nu eenmaal ooit zo ontstaan. Ik zou zeggen 'suck it up'...
Anders kun je ook wel hele discussies over 'broodje aap' en zo gaan voeren. (dat het dieronvriendelijk is enz... :) )

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Extreem rechts :P

Serieus, ik kan vrij weinig met links, elk geval niet zonder veel inspanning.

@vergeten, Linksdraaiende boortjes heb ik in bezit in combinatie met de juiste boorbits om afgebroken bouten etc te verwijderen.

Linksdraaiende houtschroeven ben ik nog nooit tegen gekomen.

Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/
bprosman

Golden Member

Pffff ben vandaag al "crimineel" genoemd, zoals ik al zei in een ander topic is Godwin als eens voorbij gekomen nav een reactie van mij. Maar wakker liggen doe ik er niet van, en waarom niet ? Misschien omdat ik veel co leden of minstens de "harde kern" persoonlijk ken , gezien of gesproken heb.
Zelfs GJ_ en Henry zijn in het echie best lief en zeer behulpzaam :+

Oh en wat die "linkshandige" boormachine betreft, voor een linkshandige zit wel het "lock" schakelaartje verkeerd en sloop ik er vaak uit
Hebben we toch t bruggetje naar techniek ?

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
Thevel

Golden Member

Op 23 oktober 2017 00:15:37 schreef bprosman:
Oh en wat die "linkshandige" boormachine betreft, voor een linkshandige zit wel het "lock" schakelaartje verkeerd en sloop ik er vaak uit

Zo kocht ik ooit een Bosch cirkelzaag, daar zat een beveiligingsknop aan de linkerkant welke zo zwaar ging dat je deze onmogelijk met je pink kon indrukken.
Er was werkelijk niet te werken met dat ding dus maar gauw teruggebracht.
Onbegrijpelijk dat een gerenommeerd merk zo'n machine fabriceert.

GJ_

Moderator

Op 22 oktober 2017 22:11:05 schreef DK:
Zoveelste stap in de negerzoenen, jodenkoeken en zwarte pieten discussie?

Op 22 oktober 2017 23:32:00 schreef Tidak Ada:
[...] Opvallend is dat het Zwarte-Pieten spel nog niet verboden is.

Even wat rechtzetten: er is nooit wat verboden. De negerzoenen waren een meer stunt van de fabrikant zelf waarbij de pers enorm geholpen heeft om een heleboel gratis reclame te maken. In de fabriek zelf hebben ze er nu nog lol om.
De jodenkoeken discussie heeft nooit bestaan en de zwarte pieten discussie is al aan de gang sinds WW2. Er is zelfs een officiële overeenkomst tussen de VS en Nederland uit 1946 dat de Amerikaanse militairen niet meer blootgesteld zullen worden aan deze (internationaal gezien) bizarre gewoonte.De discussie door TS aangezwengeld, wil ik hier graag beëindigen. Ik hou er niet van om een populatie op grond van dit soort kleinigheidjes in verschillende kampen onder te brengen.

Met de links-/rechtshandigen discussie ben ik wel klaar intussen. Iedereen heeft kort genoeg de tijd gehad om er wat van te vinden.

Dit topic is gesloten