Hallo,

Ik kreeg onlangs een vraag over een heuvelbij dit toestel.De fout is namelijk dat de platentrommel constant blijft doordraaien.Iemand die enige ervaring heeft met dit toestel,omtrent dit defect?
Hierbij enkele foto's,

Ver willy

normaal als de arm in de kern loopt zou deze moeten stoppen, tikt ie een schakelaartje niet meer aan? gezien de leeftijd kan het iets in de richting van vuile schakelaar of voeding ivm droge elco's zijn. net zo goed als een halfgeleider die kapot is.

Bedankt voor de tip ik heb het zelf nog niet gezien,ik ga maar voort op hetgeen hij me doorspeelt. Daarom graag eerst enkele tips voor ik
er naar toe ga.

De plaatkeuze wordt gedaan rechts onder in de jukebox, waar door een hamer(tje), een pin wordt geslagen in de keuzeschijf, waar bij de volgende doorgang van de draaiende dit doorgeslagen pinnetje wordt gedetecteerd (vb h1)
Dit lijkt ingewikkeld en is ook zo.
Kijk naar volgende cite waar men je wel zal helpen.

http://www.jukebox-revival.nl/phpBB3/viewforum.php?f=5.

bedankt opabob hiermee ben ik al een heel eind opgezet.Na de feestdagen zal ik eens gaan kijken,nu heb ik toch een leidraad in welke richting ik moet gaan kijken.Nogmaals bedankt ,en nog prettige feestdagen en een voorspoedig 2018
vgr willy