Schema LED Audio spectrum analyser gevraagt

Eejz mensen

k heb het halve internet afgezocht naar een schema voor een Audio spectrum analyser.. wou deze graag helemaal zelf maken het printontwerp ed. dus al iemand het schema heeft zou heel erg fijn zijn.

uhm btw velleman heeft zoiets dergelijks de K 4300.. maar liever het schema ..

Grtz Doompie

Hugo Welther

Moderator

[edit]
Even de lengte van je titel aangepast. en verplaatst naar audio.

Elektuur heeft in het verleden zo'n project gehad. Ik meen in 1989 of 1990.
Zaten wel zo'n 500 led's in, wil wel eens zoeken.
Alleen nog de vraag of alle componenten nog leverbaar zijn. De printen in ieder geval niet meer.

[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op 15 juli 2002 23:55:34

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

als je dat zou willen doen GRAAG
print is geen probleem kan zelf ontwerpen etsen en ontwikkelen.
maar als je het schema aan me zou kunnen geven zou dat al heeel erg fijn zijn

Greetz Doompie

Ik zou ook wel graag zo un schema willen hebben

Grtz Satan

Hugo Welther

Moderator

Heb het gevonden, is zelfs nog ouder 1984!
Geen moeilijke onderdelen.
Is een behoorlijk project. Elektuur had drie afleveringen nodig.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

zou je dat schema ook naar mij kunnen opsturen???

[Bericht gewijzigd door Roel op 20 juli 2011 19:48:24 (20%)

Hieper de piep!
Hugo Welther

Moderator

Zal van de week proberen te scannen.
Als iemand dan wat serverruimte heeft zetten we het online, afhankelijk van hoe groot het wordt.
Zal er pdf's van maken.

ik heb nog wel wat server ruimte over .. zon 10 MB op mn chello accountje .. dus das volgas d/len
daarnaast eventueel op mijn eigen server 24/7 online .. 1 nadeel 15k/s upload :( mail me maar als je me nodig hebt..

Grtz Doompie

Ik wist wel dat mijn geheugen nog een beetje werkte :) http://www.aaroncake.net/circuits/3chspec.htm

alsjeblieft
GReetz MiTcHeLL

May The Source Be With You

bedankt is wel leuk schema (misschien voor erbij) maar niet wat ik zoek ..
Hugo heeft precies wat ik wil :D
k hoop dat ik deze week de PDFjuhs kan krijgen :D
uhm de audio spectrum analyser komt wel in de auto te zitten..

Grtz Doompie

ik heb nog wa serverruimte (13,9 MB) maar ik ben dadelijk 4 weken op vakantie dus dan motten jullie even wachten...... dus zet hem er maar bij mitchell op.

Hieper de piep!

Op wo 17-07-2002 17:07:52 schreef Roel:
ik heb nog wa serverruimte (13,9 MB) maar ik ben dadelijk 4 weken op vakantie dus dan motten jullie even wachten...... dus zet hem er maar bij doompie op.

Hieper de piep!
Hugo Welther

Moderator

Dat Elektuur project werkt met 30 kanalen, ipv de 3 uit dat schema.
De audio-bandbreedte van 20 - 20KHz wordt in 30 frequentiebandjes weergegeven, net zoals een grapic-equalizer.

kijk daar kunnen we wat mee :)

Greetz Doompie

Hey, ben ik te ongeduldig? Hoe zit het precies met die schema's.

Gr, danny

High met Henk

Special Member

Hugo,

mijn mailaccount staat WAGEnWIJD open voor je. M.A.W. doet mij dat schemaatje ook ff. ik weet niet hoe groot, maar groter als 1 MB moet naar een ander adress: Info@ural.nl

Komt vanzelf goed terecht, maar ben zeer heavy geinteresseerd voor mijn nieuwe Project
een eigenbouw 3D processor om vanuit stereo DMV een quadrraphonische speakeropstelling een surroundsound te genereren

om dit te monitorren zou deze kit zeer handig zijn.

Groetjes

Sven

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

...

[Bericht gewijzigd door Erik op 24 juni 2004 23:57:56

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
Hugo Welther

Moderator

Schema's zijn gescand, inclusief print lauouts.
Is meer dan 1 Mb geworden.

Lijkt me handiger om het ergens op een server te zetten.

Stuur maar naar mij, ik parkeer het wel ff op xs4all server als je wilt.

Ik heb ze erop gezet, een 9 tal pdf bestandjes.
Hier te downloaden:
http://www.xs4all.nl/~cpvers/circuits/

wow hugo een best groot project maar wel mooi... ik vind het wel apart dat zon groot project in de elektuur komt te staan omdat dit meestal simpelere dingen zijn maar dit overtreft echt alles... ik zal misschien als ik vandaag ff tijd heb die printen eff bijwerken omdat ze niet van top kwaliteit zijn

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

yoow hugo

hartstike bedankt voor de artikels
k ga er morgen meteen mee beginnen eerst ff printjes op goeie grootte krijgen

mvg Doompie

Hugo Welther

Moderator

Op do 25-07-2002 09:58:24 schreef Erik:
wow hugo een best groot project maar wel mooi... ik vind het wel apart dat zon groot project in de elektuur komt te staan omdat dit meestal simpelere dingen zijn maar dit overtreft echt alles... ik zal misschien als ik vandaag ff tijd heb die printen eff bijwerken omdat ze niet van top kwaliteit zijn

Elektuur had in het verleden wel meer van dat soort grote projecten, een complete polyfone syntheziser (naar keuze 5 of 7 oktaafs, de 'Formant') bijvoorbeeld.

goed gezegd jah het verleden nu niet meer :( das welles jammer