topicverpesten

Dit topic is gesloten

LetterHenk

Golden Member

Op 30 januari 2018 16:29:05 schreef Zeker_win:
[...]

- " En wat was de vraag ook alweer ? " -

Aandacht...

Action expresses priorities LH

In plaats van als een donderslag bij heldere hemel een reactie met een rood hoofdje in dat topic te plaatsen had je ook kunnen schrijven: "Hey jongens en meisjes, kunnen we de auto's laten voor wat ze zijn en terugkeren naar electronica?" Of woorden van die strekking. Nog een :) erbij en het komt al heel anders over. Ik vind ook dat de mod die het topic sloot een kans gemist heeft en dat is jammer.

Het vroeger was .. topic had ik bij de eerste 2 post al als kansloos bestempeld en het dan ook verder genegeerd. Ik hou niet zo van welles nietes discussie's.
Mijn dank is dan ook groot :) dat Fcapri het topic zo mooi heeft samen gevat. Mooi kort en krachtig. Meer valt er over het topic dan ook niet te vertellen in de samenvatting.

GJ_

Moderator

Uiteraard heeft GD hier volkomen gelijk. Ik zal zo even een uurtje uittrekken om het topic wat te cleanen.

Op 30 januari 2018 14:14:10 schreef grotedikken:
Wat me vooral stoort is dat Paul Welther als moderator daaraan mee heeft geholpen.

Dit mag je zelf even aanpassen als je wil.

--edit--
had ik niet gezien, er zit reeds een slotje op het gewraakte topic. Dan heeft opruimen ook weinig zin meer.

--edit2--

Op 30 januari 2018 15:15:35 schreef fcapri:
als een topic zoveel paginas telt, ontspoort het zowieso tenzij een mod begint te deleten

Dat is het een beetje: ik heb een paar keer staan twijfelen bij dit topic of de bezem er door moest. Je wil ook weer niet altijd te strak optreden. Maar de beslissing van Henry om er een slotje op te zetten is zeker meer dan terecht: het was dit of uitgebreid de bezem er door trekken.

[Bericht gewijzigd door GJ_ op 30 januari 2018 19:28:12 (35%)]

Dit topic is gesloten