Beste mensen,
Ik heb een Panasonic TX-21V2C (niet lachen..) van zolder gehaald, en was van plan mn nView (nVidia multiple desktop onder windows) mogelijkheden te gaan gebruiken. Kortom -> pc--composite--tv.
Toen ik de compositeplug in mn pc stopte (zat al in de tv) zag ik een vonkje overspringen en ooggetuigen zeiden dat het beeld eerst hard stoorde en toen volledig zwart werd. Dit is zo gebleven...
Ook na uitschakelijk en verwijderen van alle niet-nodige kabels.
Het beeld is op elk kanaal 100% zwart, ook bij s-video/composite/scart aansluitingen, maar het geluid doet het wel goed (gister alleen het commentaar van voetbal gehoord.. argh). Ik denk dat er een zekering gestorven is.. iemand iedeeen? Bijvoorbeeld over waar deze zekering waarschijnlijk zit.. (heb em nog niet kunnen vinden), of heeft iemand een database met blauwdrukken van printplaten in tv's waar toevallig die van de tx-21v2c bij zit..
Ik weet niet echt veel van dit gebeuren, maar heb wel het "hello-tv" stukje gelezen.
Bij voorbaat tonnen met dank,
Groet,
Jesse Nortier
waarschijnlijk heb je een IC-tje opgeblazen, dit IC-tje zorgt voor het omschakelen van het videosignaal van de tuner en de scart-aansluiting(video-in)
Misschien moest je het laten maken, waarschijnlijk ben je hier naartoe gegoogled.