ik heb sinds kort het probleem dat het geluid van mijn Philips 28CE5590/10B heel erg zacht en ruist.
Dat is niet het geval als het geluid via de scart loopt.

Iemand een ideetje?

Wat voor apparatuur heb je het over? TV? Video? DVD? Afwasmachine? Ik heb niet het hele typenummer programma van Philips in m'n hoofd zitten...

Maar goed. ik neem voor het gemak maar even aan dat je het hebt over een videorecorder die zowel via de antenne-aansluiting zit als via de scart?

In dat geval moet je op de TV het kanaal waar je de video op ontvangt opnieuw instellen. Bij de meeste TV's kun je fijnafstemmen. Dat zou moeten helpen, anders is er iets kapot.

@Fuzzbass:
Nog nooit een afwasmachine met scart gezien? :)

Op 7 oktober 2004 04:15:12 schreef dexter:
@Fuzzbass:
Nog nooit een afwasmachine met scart gezien? :)

Nee, maar in de kofferbak van m'n auto liggen wel scartkabels. Of wacht, kunnen ook startkabels zijn.... :P

Op 7 oktober 2004 00:16:42 schreef Fuzzbass:
Wat voor apparatuur heb je het over? TV? Video? DVD? Afwasmachine? Ik heb niet het hele typenummer programma van Philips in m'n hoofd zitten...

Maar goed. ik neem voor het gemak maar even aan dat je het hebt over een videorecorder die zowel via de antenne-aansluiting zit als via de scart?

In dat geval moet je op de TV het kanaal waar je de video op ontvangt opnieuw instellen. Bij de meeste TV's kun je fijnafstemmen. Dat zou moeten helpen, anders is er iets kapot.

Wat stom het gaat over een tv.

Om het verhaal wat vollediger te maken, de tv had het probleem eerst met het kanaal nickelodeon. Daarna was het probleem spontaan verdwenen, en nu heeft hij het dus bij alle coax kanalen.
Ik vind het vrij vervelend om tv via de video te kijken.

Dus als jullie een tipje voor mij hebben....

Bijvoorbaat dank.

Lijkt mij op de sound demodulator (branden stereo lampjes wel??) en dat kan dan de U2829 of U2830 zijn. Of de tuner....