begroting

Deze site is prachting en er is niets op aan te merken maar wat mij een beetje ongerust maakt is de "begroting" die bij de projecten staat.

vb: Mr X met slechts basis elektronica ervaring had graag de 10A voeding gemaakt om welke reden dan ook.
fier stapt hij naar een elektronica zaak met zijn componenten lijst en met de overtuiging "dit kost mij maximum €15". Ik denk dat hij lijkbleek terug buitenkomt naar het neertellen van €30 voor de trafo alleen...

zou het niet beter zijn dit te vermelden of toch iets duidelijker te maken aan de bezoekers.

greets, keep up the good work!!!

Hugo Welther

Moderator

Misschien moet er duidelijk bij gezet worden dat de begrotingen van de voedingen altijd zonder de trafo zijn.
De prijs hiervan is per soort, type en merk te veel verschillend om te begroten.

BTW prijs valt nog mee voor een 10A trafo, was laatst voor een 35V 3A trafo meer kwijt.

[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op donderdag 7 oktober 2004 22:52:18

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Jammer van je recente trafo-aankoop Hugo (zowel voor jou als voor mij), ik loop al een tijdje te leuren met 2 gloednieuwe (verkeerd bestelde) Aplimo's van 2x35V in het door jou gewenste vermogen. Ale je nog of weer behoefte voelt, .......

Anoniem

ik hed door de jaren heen aardig wat trafo's bij elkaar gespaart maar je zal altijd zien dat je de juist niet kan vinden voor het project waar je mee bezig was heb naar schatting ongeveer 60 trafo's liggen zowel groot als minuscul kleine wel leuke dingen die kleintjes