Gegroet forum medebewoners.
Op zaterdag 16 maart is het weer zover, dan start de 44 ste landelijke radio vlooienmarkt om 09:00 uur in het Autotron te Rosmalen.
Als je er nog nooit geweest bent, er is 9000m² volgestouwd met ruim 300 stands, 5000 zend en/of elektronica enthousiastelingen en bergen met onderdelen, gereedschappen en apparatuur die voor niet te veel van eigenaar wisselen (onderhandelen is aan de orde van de dag).
De ruimte is verwarmd en eten en drinken zijn ook in ruime mate aanwezig.
Ook wij van CO zijn dit jaar weer van de partij en als het goed is zelfs met 4 tafels.
Wij doen dit om de site te steunen en CO van vreemde advertentie smetten vrij te houden en natuurlijk ook vanwege de gezellige sfeer die de mogelijkheid biedt om elkaar weer te zien en te leren kennen.
In een tijd waar sociale interactie alleen nog maar via social media lijkt plaats te vinden lijkt o0ns dit niet geheel onbelangrijk.
Nu hebben we vorig jaar goed verkocht en onze voorraad is behoorlijk geslonken.
Daarom roepen we onze leden op, net als voorgaande jaren, om spullen die verkoopbaar zijn te doneren aan CO.
Op zaterdag 2 maart rijd ik zelf door heel Nederland en Belgie om materialen op te halen die mensen doneren maar niet zelf naar Rosmalen komen of indien het te veel of te groot is en men geen zin heeft om te gaan slepen.
Dus als je denkt, ik heb nog het een en ander liggen wat ik nooit meer ga gebruiken en het is electronika gerelateerd ( en wel relevant, dus geen CRT's e.d.) kun je mij een E-mail sturen en dan kom ik je kosteloos verlossen van je in de weg liggende materialen.
Het kan wellicht ook op een andere dag, maar dan moet je dat er even bij zetten, wellicht is dat mogelijk in te plannen.
Komt allen en help CO indien het in je vermogen ligt.
Met vriendelijke groet;
Tom de Goede (chuckie op CO)
Namens het CO beursteam.