Rosmalen 2019 radio en elektronica vlooienmarkt

chuckie

Honourable Member

Gegroet forum medebewoners.

Op zaterdag 16 maart is het weer zover, dan start de 44 ste landelijke radio vlooienmarkt om 09:00 uur in het Autotron te Rosmalen.

Als je er nog nooit geweest bent, er is 9000m² volgestouwd met ruim 300 stands, 5000 zend en/of elektronica enthousiastelingen en bergen met onderdelen, gereedschappen en apparatuur die voor niet te veel van eigenaar wisselen (onderhandelen is aan de orde van de dag).

De ruimte is verwarmd en eten en drinken zijn ook in ruime mate aanwezig.

Ook wij van CO zijn dit jaar weer van de partij en als het goed is zelfs met 4 tafels.
Wij doen dit om de site te steunen en CO van vreemde advertentie smetten vrij te houden en natuurlijk ook vanwege de gezellige sfeer die de mogelijkheid biedt om elkaar weer te zien en te leren kennen.

In een tijd waar sociale interactie alleen nog maar via social media lijkt plaats te vinden lijkt o0ns dit niet geheel onbelangrijk.

Nu hebben we vorig jaar goed verkocht en onze voorraad is behoorlijk geslonken.
Daarom roepen we onze leden op, net als voorgaande jaren, om spullen die verkoopbaar zijn te doneren aan CO.

Op zaterdag 2 maart rijd ik zelf door heel Nederland en Belgie om materialen op te halen die mensen doneren maar niet zelf naar Rosmalen komen of indien het te veel of te groot is en men geen zin heeft om te gaan slepen.

Dus als je denkt, ik heb nog het een en ander liggen wat ik nooit meer ga gebruiken en het is electronika gerelateerd ( en wel relevant, dus geen CRT's e.d.) kun je mij een E-mail sturen en dan kom ik je kosteloos verlossen van je in de weg liggende materialen.

Het kan wellicht ook op een andere dag, maar dan moet je dat er even bij zetten, wellicht is dat mogelijk in te plannen.

Komt allen en help CO indien het in je vermogen ligt.
Met vriendelijke groet;

Tom de Goede (chuckie op CO)
Namens het CO beursteam.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Dat komt mooi uit, volgens mij heb ik namelijk nog wel de nodige onderdelen liggen waar ik afstand van kan doen.

Een mens verzameld wat in zijn leven ;)

This is the world we know best, the world of madness
Thevel

Golden Member

Ook wij van CO zijn dit jaar weer van de partij en als het goed is zelfs met 4 tafels.
Wij doen dit om de site te steunen en CO van vreemde advertentie smetten vrij te houden en natuurlijk ook vanwege de gezellige sfeer die de mogelijkheid biedt om elkaar weer te zien en te leren kennen.

Ik ken alleen GJ_ de rest van het team ken ik niet.
Misschien handig dat jullie dit jaar naambordjes op doen?

High met Henk

Special Member

Die hebben we toch bijna elk jaar op??

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
chuckie

Honourable Member

Als het goed is hebben we dit jaar weer allemaal naambordjes op.

Sommigen van het team zijn goed te herkennen. Henry S. en ik hebben lang haar in een staart.
Er is zelfs weleens gevraagd of we broers zijn..., tenzij mijn vader ooit een scheve friese schaats gereden heeft denk ik van niet.

High met Henk heeft ook lang haar maar dat is altijd een coupe de ravage, alsof je continue tegen een van de Graaf aanstaat.

Sine is altijd aan het knutselen en vaak te vinden in de buurt van verschroeide componenten, Schimanski heeft onnavolgbare verkooptactieken en is altijd artikelen aan het (om)prijzen.

Shiptronic is te herkennen dat ondanks onze leeftijden en de daarmee gepaard gaande haaruitval, hij ons een stapje of wat voor is.

Jeroen is altijd sneaky foto's aan het maken, Hewlett is de rust zelve en brengt Zen in de tent, Fred ligt altijd in een soort van lethargische slaap of praat over zaken waar ze alleen 2 melkwegstelsels verder notie van hebben.

Tidak is onze BHVér en bij hem kun je terecht voor medische kwesties en een deugdelijke anamnese op dat of elektronica gebied (vooral enge dingen met straling e.d.).Hij is te herkennen aan een lichte gekleurde gloed...

Mah en Jochem zijn de watch guards en zorgen in geval van diefstal voor een passende straf (secundaire van de tesla-coil 10 seconden vast houden o.i.d.). Ze zijn te herkennen aan een priemende blik.

Hugo heeft een snor en gezaghebbende uitstraling waarmee hij iedere 1 PK kan laten doen wat hij wil.

@ Blackfin

Mooi, gelijk al een reactie, mijn E-mail adres staat in mijn profiel.
Mocht het nodig zijn uiteraard...

Thevel

Golden Member

Als het goed is hebben we dit jaar weer allemaal naambordjes op.

Eigen naam en/of CO-nickname?

Er zijn dus in het team:
Chucie
Henry S
High met Henk
Sine
Schimanski
Jeroen
Hewlett
Fred
Tidak
Mah
Jochem
Hugo
GJ_ zie ik er niet bij staan.
Zijn die allemaal op de beurs aanwezig?

chuckie

Honourable Member

GJ hoort er ook bij, alleen zit hij veel in het buitenland dus is hij er de laatste jaren niet bijgeweest.
Maar ik meende uit je reactie op te kunnen maken dat je hem al kent.

Normaal hebben we de nickname's op de tags staan.
BTW Shiptronic zit er ook bij...

Op 7 februari 2019 15:54:41 schreef chuckie:
[.....]
Tidak is onze BHVér en bij hem kun je terecht voor medische kwesties en een deugdelijke anamnese op dat of elektronica gebied (vooral enge dingen met straling e.d.).Hij is te herkennen aan een lichte gekleurde gloed...
[....]

* Tidak Ada is toch echt niet besmet met het bovine herpes virus, noch woonachtig in de agglomeratie Brussel-Halle-Vilvoorde>:)

Is echter wel besnord.....

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - RIP
Thevel

Golden Member

Jaren geleden heb ik met de Veiling ten bate van CO een loodzware voeding gekocht deze.
De voeding werkt nog steeds maar gebruik ik niet meer en is een sta in de weg...
Ik wil hem wel weer terug schenken aan CO. ;)
Als je interesse hebt mail je me maar.

chuckie

Honourable Member

Thanks Thevel
Ik zal je mailen als ik weer thuis ben, zit nu in een storingsdienst.

Ook ik heb weer een en ander mee te geven. Dat kun je combineren met lunch of diner (Ik zal de sambal in de kast laten) ;)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - RIP
mel

Golden Member

Ik heb nog een paar dozen vol om te doneren. mail me maar.
Tegen die tijd hoop ik weer vervoer te hebben, zodat ik jullie eens in het wild kan aanschouwen..

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..
chuckie

Honourable Member

Ah, een trouwe donateur meldt zich weer.
Ik denk dat ik zelfs uit mijn hoofd nog de weg naar je huis weet Mel.
Mail is onderweg...

Op 7 februari 2019 16:18:41 schreef Thevel:
Eigen naam en/of CO-nickname?

Ik zet ze er beiden op voor je!

Op 7 februari 2019 15:54:41 schreef chuckie:
Shiptronic is te herkennen dat ondanks onze leeftijden en de daarmee gepaard gaande haaruitval, hij ons een stapje of wat voor is.

Ha, onze halve stand gaat gebukt onder de wil van moeder natuur, incluis ondergetekende. Alleen lijkt het bij mij intentioneel sinds ik het restant elke ochtend vakkundig met een scheermes van m'n schedel verwijder.

If you want to succeed, double your failure rate.
Thevel

Golden Member

Ik zet ze er beiden op voor je!

Zal handig zijn als de anderen dat ook doen. :)

Jeroen

Moderator

Ik beloof je dat ik dat ook doe ;)

Schimanski

Golden Member

Doe jij ook een bordje op Thevel? Dan weten we ook wie jij bent :)

Verder is het simpel, de meesten achter de stand horen bij het beursteam, als je iemand niet (her)kent... Gewoon vragen, praatje maken, enz. Voor je het weet zit je in het collectieve beursteam geheugen ;)

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
maartenbakker

Golden Member

En als je iemand bij de stand ziet rondhangen en het gesprek gaat over gespotte of net gekochte artikelen van Philips of de nummertjes daarop, dan heb je kans dat ik het ben. Ik hoop van harte dit jaar eindelijk weer van de partij te zijn, maar garantie tot de deur.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Shiptronic

Overleden

Als Sven even de printer mee neemt kunnen we de naam kaartjes op de stand printen >:)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

@maartenbakker:
Hoe is jet met je haarlengte gesteld? Die wisselt nogal es :+

Wat namen op tags betreft, niet standaard op de tag. Een nick heeft dan immers geen zin meer en er komt meer volk aan de stand dan alleen CO-ers....
Je kunt je altijd met je eigen naam voorstellen. Dat is wel zo hoffelijk.

mel

Golden Member

Als ik het nog ergens kan vinden, neem ik mn VERON speldje wel mee(en doe m op ) :P

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..

Ook ik heb nog wat spullen staan die opgehaald te worden.

maartenbakker

Golden Member

Op 8 februari 2019 23:03:23 schreef Tidak Ada:
@maartenbakker:
Hoe is jet met je haarlengte gesteld? Die wisselt nogal es :+

Ik vermoed tegen die tijd vrij kort (het is nu net over mn voorhoofd). De staarten van Henry en chuckie kon ik sowieso al niet evenaren, en ik heb ook niet echt een einstein-optie ingebouwd zoals HmH :9

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
chuckie

Honourable Member

Ik heb je mail ontvangen zeeman, net als vorige editie alvast weer hartelijk bedankt voor het aanbod.

ik heb dit jaar niet zoveel, eigenlijk alleen een scoop die alweer een jaar stof staat te vangen.

dus als je niet richting den haag wilt komen, dan begrijp ik dat....