Vreemd. Mijn kits (2x voeding + 1x slave uitbreiding) bevatten wel gewoon de PCB's.
Vreemd. Mijn kits (2x voeding + 1x slave uitbreiding) bevatten wel gewoon de PCB's.
Kan gebeuren, maar was in twijfel of je de losse pcb's erbij moest bestellen.
Moderator
Nein da's nie goed, schiet ff een mailtje naar Martijn met wat je mist.
Golden Member
Zijn er nog kitjes over nabeurs ? Wat zijn evt de kosten met verzending ?
Hallo Martijn en Guido,
Niet dat ik al met een hete soldeerbout in de startblokken sta, maar wanneer worden de kits verzonden? Of zijn ze al verzonden en heb ik de mijne nog niet binnen?
Ik bedoel eigenlijk, is er een soort Track & Trace? Al is het alleen maar een berichtje: "Je kit is onderweg".
Groeten, Raymond
Moderator
Martijn had hier al wat geschreven op een verzoek of er nog kits over waren:
Op 25 maart 2019 11:44:50 schreef MAH:
[...]
De kits komen eraan. Ze hebben helaas iets vertraging opgelopen.
Het materiaal om ze in te verzenden is nu onderweg naar mij en ik verwacht dat iedereen de kits voor het einde van de week in huis heeft, Belgie misschien iets later omdat er een grens in de weg zit.Ja, er zijn nog een aantal kits over, maar ik wil eerst de huidige lijst wegwerken.
We zullen in dit topic een bericht posten als ze ook daadwerkelijk de deur uit zijn.
Op 26 maart 2019 07:24:33 schreef Sine:
We zullen in dit topic een bericht posten als ze ook daadwerkelijk de deur uit zijn.
Top! Bedankt voor de informatie.
Vandaag heb ik het postkantoor verblijd met een flinke stapel post.
Als het goed is heeft iedereen in Nederland ze morgen in huis, de meesten passen door de brievenbus dus daarvoor hoef je niet thuis te blijven.
Voor iedereen in België duurt het nog enkele dagen langer.
Natuurlijk hopen we dat er binnenkort mooie foto's in het show-topic staan! Succes allemaal en bedankt voor de aanschaf!
Hier nog een paar sfeerimpressies
[Bericht gewijzigd door MAH op vrijdag 29 maart 2019 13:50:00 (49%)
Wil ik meteen even zeggen dat ik de aanpak bijzonder professioneel vind!
Hier staat de bouwbeschrijving
Gebruik de hulpmuddelen die je nodig hebt
Hier is zojuist de postbode langs geweest en het pakketje is binnen
Nu nog even zorgen dat mijn nieuwe hobby/werkplek klaar is zodat ik daar alle ruimte heb om te starten
Gaaf!
als er nog kits (2x voeding 1x slave) beschikbaar zijn houd ik me aanbevolen.
Golden Member
@sine: zeg wat je wil, ze hebben toch een bril op mochten ze met hun soldeerbout in hun ogen willen wrijven.
Golden Member
Golden Member
BOINK!!!
Op de vloermat!
Groet,
Bram
Zijn de kits voor België al verzonden of moeten ze nog verzonden worden?
De postbode is zopas langs geweest, helaas was mijn bestelling er nog niet bij?
Golden Member
Op 8 april 2019 13:45:25 schreef nikcha:
Zijn de kits voor België al verzonden of moeten ze nog verzonden worden?
De postbode is zopas langs geweest, helaas was mijn bestelling er nog niet bij?
Hier idem.
Moderator
Die zijn onderweg, Zaterdag zijn ze met Bpost mee gegaan.
Martijn heeft ze in bulk naar mij gestuud en ik heb ze de grens over getrapt. ben ze in Maaseik gaan posten.
Eerder lukte me helaas niet, kantoor is open op de zelfde tijden dat ik normaal aan het werk ben.
Dus het zal een dezer dagen toch op de mat moeten landen, doosjes kunnen gewoon door de bus, dus je hoeft niet op de bel zitten te wachten.
Golden Member
Geen probleem Sine. Weten we tenminste dat het vandaag of morgen moet arriveren.
Misschien kunnen de Belgen het beter , want ik heb nog steeds geen complete, ingebouwde voeding in het showtopic voorbij zien komen