En laat je ook niet ontmoedigen door puberjochies die altijd wel wat te zeuren hadden en alles beter wisten.
Ik was 17, vergeef het mij 
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Ik vind vooral de slechte ondersteuning voor een klein (mobiel) scherm een groot gemis. Je blijft de hele tijd aan het in- en uitzoomen als je tussen de pagina's heen- en weer gaat, zowel voor de leesbaarheid als om te zorgen dat de knoppen/links groot genoeg zijn om met je vinger raak te klikken (specifiek paginanummer van een topic bijvoorbeeld).
Er zijn nog wel een hoop andere dingen die wat beter kunnen, maar dat zijn wat mij betreft 'nice to haves'.
Oh, en om de groep oude bromberen voor te zijn:
Er zijn mensen die wél meer met hun telefoon doen dan bellen.
En ja: op een computer met fatsoenlijk scherm, muis en keyboard is het inderdaad veel handiger. Maar het één sluit het ander niet uit. Als je onderweg tijd te doden hebt, met alleen je smartphone in de buurt, dan is het reuze prettig om wat op circuitsonline.net rond te kunnen kijken.
Martin V
Telefunken Sender Systeme Berlin
Gefeliciteerd allen. Ook dank aan de moderators en alle gebruikers.
Ik kijk iedere dag wel op dit forum leer er veel van dus op naar het volgende jubileum.
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Tja, wel curieus dat Antoine 'langer lid is' dan ons aller Jeroen.
Blijkt dat ik ook al weer meer dan 11 jaren mee draai in deze 'malle molen' en daar aan veel genoegen beleef. Het respect voor de oprichters wordt er nog groter door!
Dat CO nog jaren door mag draaien! Hiep hiep hoera!
Volgende beurs een CO-specifiek snakje als 'feestbonbon'?
Afijn, dat bespreken we wel in het beursteam....
Jochem
Op 28 augustus 2019 15:59:13 schreef Tidak Ada:
Tja, wel curieus dat Antoine 'langer lid is' dan ons aller Jeroen.
Antoine niet. En Diamon ook niet.
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
@Jochem:Ik zette <langer lid> niet voor niets tussen aanhalingstekens 
Ik had bij Jeroen 29 08 01 gelezen
[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op (24%)]
Jochem
Ik zou niet inzien in welk opzicht. Ze hebben een hoger nummer én een latere inschrijfdatum toch.
Rob W. heeft wel een lager nummertje! Lager dan dat krijg ik ze niet gevonden, met als criterium dat ze nog actief waren in de afgelopen jaren.
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Ik heb een idee voor de traktatie!
https://www.circuitsonline.net/forum/view/146324
Voor ieder lid een zak bijdehandjes.
Als we niet allemaal op een redelijk productieve manier bijdehand waren, zou het forum er heel anders uitzien en misschien zouden sommige vraagstellers zelfs niet meer bestaan.
Op 28 augustus 2019 15:59:13 schreef Tidak Ada:
Volgende beurs een CO-specifiek snakje als 'feestbonbon'?
Afijn, dat bespreken we wel in het beursteam....
Dat word dan de Lichtmis ? Ik ben voor , eens een keer iets anders dan Koekies 
brokjes chocolade met daarop verschillende technische symbolen zijn verkrijgbaar in de stand van Reind en Ina.
Hij was ziek toen de beurs in Beetsterzwaag werd gehouden.
Ik mag aannemen dat zij wel in de Lichtmis aanwezig zijn.
Tidak Ada
Ik dacht ook aan dropjes in de vorm van een DIL IC.....
Anderszins is het misschien interessant om e.e.a. met Rein en Ina te bespreken?
[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op (43%)]
Hieperdepiep! 
Gelukkig nog een site met echte inhoud die (meestal) ergens over gaat. Ik ben er heel blij mee, ook met de layout en al het meubilair'' hier. Hoera!
Op 28 augustus 2019 18:51:06 schreef Shiptronic:
[...]
eens een keer iets anders dan Koekies
Koekjes?? KOEKJES??? ZEI ER IEMAND KOEKJES???
Wat is er mis met koekjes of knuffels
Van deze kant ook mijn felicitatie's 
Het forum leeft hier nog steeds dat is wel anders op schakelingen online.
Daar lopen ze te klagen dat er dagen wat maanden niks gepost wordt. 
Proficiat. Ik ben er sinds 2004 bij.
In die tijd waren er nog veel beeldbuis TV's en gaf ik dagelijks advies. Ik heb ook zelf veel geleerd van CO.
Danku!
[Bericht gewijzigd door Evarist op (62%)]
Op 28 augustus 2019 14:57:54 schreef Jochem:
Het laagste nummer dat ik ken van een actieve gebruiker is dat van Antoine. Ik vind dat hij dan maar die BBQ met BBW's moet organiseren.
[/sub]
Jeeej. Lol, wut? Bbq? 
Jeetje, is dat alweer 18 jaar geleden dat ik hier registreerde? Ben ik wel eindelijk volwassen
.
[Bericht gewijzigd door Antoine op (13%)]
Ik stuiter hier al weer sinds half 2003 rond. Nog steeds naar grote tevredenheid en ik hoop dat dat nog lang zo mag blijven.