Printerprobleem met ParPort 1.0

Ik heb lang geleden wel electronica geleerd maar van deze materie ken ik niet veel, ik had het programma ParPort 1.0 gedownload omdat ik ook wel eens iets wil doen aan of uit gaan met de computer. Op het paneeltje dat ge dan op Uw scherm ziet heb ik zo wat in- en uitgangen gewijzigt, echter met mijn printer nog aangesloten. Als ik nu een afdruk wil maken drukt mijn printer telkens een voorblad af met daarop enkele regels over de afdruk opdracht bvb.
@PJL JOB NAME="Simpplest R/C Circuit" en nog enkele regels.
Hoe zou ik dat terug ongedaan kunnen maken?

hoe slimmer je wordt hoe minder je doet....wie niets doet is de slimste

Het probleem doet zich nu niet meer voor, maar ik weet ook niet waarom. Graag wat info.

Op ma 29-07-2002 19:41:26 schreef Dirk Pauwels:
Het probleem doet zich nu niet meer voor, maar ik weet ook niet waarom. Graag wat info.

bij ons op school gaat het ook wel eens mis met printen. dan trekken we even de stroom eruit en is het weer goed.

Danny

Dat had ik ook al geprobeerd en de computer heropgestart maar toen bracht het niet op. Nu gaat hij weer goed.???

Anoniem

Op ma 29-07-2002 19:41:26 schreef Dirk Pauwels:

Heel veel kans dat ut weer werkt als je het volgende doet: Parport verwijderen (niet zomaar er af mikken, maar via uninstaller), daarna printer verwijderen (configuratie-scherm ==> Printers. Gewoon de printer aan klikken, en dan 'del' of 'shift-del' tegelijk.) Daarna printer weer installen, en dan zou ie ut moete doen. (anders windhoos opnieuw installen :-) )