Wat informatie vooraf:
Ik kom vanaf een pioneer autoradio af en ik heb nu een jvc autoradio. Alles werkt naar wens maar ik heb wel een paar dingen wat ik nog niet kan vinden (en wat bij de pioneer wel kon).
Mijn vragen:
1. Is het mogelijk om de BT audio ingang uit te zetten (zodat deze niet gekozen kan worden tijdens de opties die je krijgt via de source knop. Ik heb er een paar uit kunnen zetten maar deze staat daar niet tussen)?
2. Is het mogelijk om bij een usb stick de mapnamen te zijn ipv Folder01, Folder02 etc?
3. Kan de Low battery melding uit van een aangesloten bluetooth apparaat (telefoon)?
Daar wordt er niet over gepraat 
Behalve over het stukje van de batterij maar daar kom je ook niet veel verder mee. Dit staat er:
"Wanneer de batterij van het verbonden Bluetooth-apparaat bijna leeg is, wordt “Naam apparaat” “LOW BATTERY” weergegeven."
[Bericht gewijzigd door knorde op (79%)]
12V HiFi
meer over car audio: www.12vhifi.nl
Als het niet in de handleiding vermeld staat, dan kan dat ook niet.
Mappen aanpassen....je zou wel de mp3 tags kunnen aanpassen van de nummers (artist, track etc), en die zou je moeten kunnen zien lijkt me.
Op 5 april 2020 18:05:50 schreef 12V HiFi:
Als het niet in de handleiding vermeld staat, dan kan dat ook niet.Mappen aanpassen....je zou wel de mp3 tags kunnen aanpassen van de nummers (artist, track etc), en die zou je moeten kunnen zien lijkt me.
De nummers zelf geven wel netjes alles weer, het gaat puur om de mappen.
Als je gaat scrollen door de mappen (via het pijltje omhoog en omlaag) krijg je dus folder01, folder02 etc.
Ik heb wel gemerkt dat als ik op de zoek / terug knop druk ik met de volume knop wel door mappen kan bladeren met naam, het is dus alleen via de manier zoals ik het eerder aangaf.
Vreemd dat ze hier onderscheid in maken.