mvdk
Golden Member
Naar aanleiding van dit topic: https://www.circuitsonline.net/forum/view/149191
ging ik op zoek, er was een tijdje terug ook zo'n soort vraag.
Maar als ik bijvoorbeeld in de sectie digitaal op de pagina knopjes druk, verandert in de adresregel wel het paginanummer, maar verder gebeurt er niets.
Of doe ik iets verkeerd?
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Roches
Domoticz en ESP8266, goede combo!!!
@Arco
Op 12 april 2020 14:11:43 schreef Jeroen:
Fixed! Bedankt voor het melden.
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
mvdk
Golden Member
vergeten
Golden Member
Doorgaans ben ik duidelijk met wat ik bedoel, toch wordt het wel anders begrepen.
Inderdaad nog niet opgelost.
Even een paar andere forum onderwerpen geprobeerd, daar ook met firefox, edge, Internet Explorer en Chrome laatste versies!
De dubbele pijltjes naar rechts (naar laatste bericht) doet het ook niet!
Bij "meer topics" onder forum tracker (rechter venstertje) "laatste discussies" werkt het wel goed!
Arco
Special Member
Jeroen
Moderator
Hier net getest met edge, dat gaat ook niet goed.
(soms mis ik ook onder Forum de opties "Laatste discussies, Zoeken, FAQ, UBB-code & smilies" ik zie dan alleen maar een zwarte balk.
Arco
Special Member
Op 12 april 2020 20:21:12 schreef Shiptronic:
(soms mis ik ook onder Forum de opties "Laatste discussies, Zoeken, FAQ, UBB-code & smilies" ik zie dan alleen maar een zwarte balk.
Da's al heel lang zo. Gebeurt op onregelmatige tijden...
Jeroen
Moderator
Durf het bijna niet te zeggen, maar het zou nu gefixed moeten zijn
.
Op 12 april 2020 20:21:12 schreef Shiptronic:
Klinkt alsof er iets fout gaat waardoor Javascript niet uitgevoerd wordt. Zou wel mooi zijn als je dat kan reproduceren op een bepaalde pagina o.i.d.
Op 13 april 2020 01:58:02 schreef Jeroen:
Durf het bijna niet te zeggen, maar het zou nu gefixed moeten zijn.
[...]
Klinkt alsof er iets fout gaat waardoor Javascript niet uitgevoerd wordt. Zou wel mooi zijn als je dat kan reproduceren op een bepaalde pagina o.i.d.
Is erg @ random, mocht ik het weer zien, zal ik het melden. ben al blij dat Arco het ook merkt, en het niet alleen bij mij voor komt.
buckfast_beekeeper
Van Lambiek wordt goede geuze gemaakt.
Bij dit topic https://www.circuitsonline.net/forum/view/149219 krijg ik een wit scherm als resultaat.
Op 13 april 2020 01:58:02 schreef Jeroen:
Durf het bijna niet te zeggen, maar het zou nu gefixed moeten zijn.
[...]
ik heb het altijd hoor, en ik had dat met mijn oude laptop op windows 7 32bitmet chrome versie 69 (waarom niet de laatste, probleem is dat de latere chrome versies ineens 100% CPU nemen op die pc), ik heb die toen herinstalleerd en zelfde probleem.
ik had het op mijn 64bit windows 7 op mijn desktop, en heb het ook op mijn 64bit windows 10. chrome versie 80.
screenshot van deze pagina op dit moment
Jeroen
Moderator
Als je het altijd hebt, heb je toevallig iets van Noscript of andere vergelijkbare extensies geïnstalleerd?
Kun je eens F12 doen zodat je de developer toolbar krijgt, klik dan op de Console tab. Ververs dan de pagina, krijg je dan meldingen in de Console tab?
Op 13 april 2020 12:40:00 schreef buckfast_beekeeper:
Bij dit topic https://www.circuitsonline.net/forum/view/149219 krijg ik een wit scherm als resultaat. [bijlage]
Je tabbladen zijn op.
Op 13 april 2020 16:14:25 schreef fcapri:
[...]ik heb het altijd hoor, en ik had dat met mijn oude laptop op windows 7 32bitmet chrome versie 69 (waarom niet de laatste, probleem is dat de latere chrome versies ineens 100% CPU nemen op die pc), ik heb die toen herinstalleerd en zelfde probleem.
ik had het op mijn 64bit windows 7 op mijn desktop, en heb het ook op mijn 64bit windows 10. chrome versie 80.
screenshot van deze pagina op dit moment[bijlage]
Hier hetzelfde resultaat in EDGE .
Dan is er nog iets wat me soms opvalt, foto's die onder een artikel staan krijg je (soms) geen vergroting van, staan ze in het artikel gaat het wel? Af en toe lukt het wel.
buckfast_beekeeper
Van Lambiek wordt goede geuze gemaakt.
Op 14 april 2020 21:21:41 schreef ohm pi:
[...]Je tabbladen zijn op.
Tabbladen? Wat je ziet zijn de veel gebruikte URL in de menubalk.
Als andere bladzijden van het forum wel werken, heeft het ook niks met de openstaande tabbladen te maken.
Op Mint, #!++, WIN7, WIN8 en WIN10 werkt alles hier intussen voorbeeldig met zowel FF, chromium, als Brave.