deze schakeling kost

ik heb het probleem met de prijs indicatie deze is ruim onder schat en ik vind dit egt heel irritant want ik geen een versterker maken en er stond 4.45 euro en het koste me 14.95 dat is tog wel wat laag in geschat niet ??

heb je de trafo daarbij meegerekend?

er staat namelijk bovenaan de schakelingen sectie:

code:


De begroting die bij de schakelingen staat,
 is gebaseerd op de meest actuele prijzen van Conrad
 Electronics. De prijzen zijn slechts een oriëntatie.
 Printmateriaal, eventuele koellichamen, transformatoren en dergelijke zijn niet meegerekend.

[Bericht gewijzigd door Jeroen Boere op zondag 31 oktober 2004 21:52:58

IF you can't convince them, then confuse them!
Hugo Welther

Moderator

De prijzen bij schakelingen zijn gebaseerd op een moment opname bij het posten van de schakeling.
De prijzen kunnen ook per elektronicaboer verschillen, de rekent 0,10€ voor een weerstand de andere 0,04€.
Een verschil van 300% is wel wat veel. Om welke schakeling gaat het.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Prijzen verschillen enorm bij verschillende winkels. Over het algemeen is de elektroboer op de hoek toch wel dubbel zo duur als een goede webshop. Bij een webshop komen er natuurlijk nog wel verzendkosten bij. Een simpele weerstand kan bij een elektronicawinkel bijvoorbeeld wel 10 cent kosten, terwijl je die over het internet of in grotere hoeveelheden voor 2 cent of minder kan kopen.

Hello, I'm a signature virus. Please copy me into Hello, I'm a signature virus scanner. I succesfully deleted your signature virus.
Hugo Welther

Moderator

Gaat dus om de TDA2003 in brug versterker.
De prijs bij de schakeling is wat aan de lage kant. Een TDA2003 kost op het ogenblik een €3,- per stuk.
€7,50 voor alle onderdelen, excl. trafo, koeling en speaker e.d. is redelijk.

[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op zondag 31 oktober 2004 21:59:20

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

jah maar je mot ook nog een printje enzo voorts

Ja en een behuizing, en netschakelaar en indicatielampjes en schroeven enzovoort. Dit lijkt me het meest praktische systeem.

Ik ben er klaar mee voor