Mijn achteruitrijcamera is aangesloten mbv een minijack 2.5mm 4 pin op een overzet achteruitkijkspiegelmonitor. Deze werkt goed geeft continu beeld en bij uit alleen bij achteruitrijden. Nu heb ik een draadloos setje gekocht bij amazon voor mijn caravan.
Camera en setje werkt goed alleen lukt het me niet om deze op de achteruitrijcamera aan te sluiten mbv een extra aangeschafte minijack aansluiting. Vanaf de bovenkant jack heb ik gemeten dat 2: de 12 volt trigger is bij achteruitrijden en dat pin 4: 5 volt spanning geeft vanuit de camera. Ook met de trigger continu op 12 v lukt het me niet camerabeeld te krijgen. Ik kan natuurlijk nog een extra monitor aanschaffen, maar de achteruitlijkspiegel gebruik ik toch niet met caravan. Hoe sluit ik dit aan? Alvast bedankt!

Link naar de spullen die je hebt gekocht zou erg nuttig kunnen zijn. Er is erg veel van dit spul te koop en het is niet allemaal het zelfde.

Zonder dit soort info krijg je geen goed antwoord.

Bedankt voor de beantwoording

Draadloos setje https://www.amazon.nl/gp/product/B08CN3VGC3/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title…

Camera
https://www.amazon.nl/gp/product/B089B1F3HN/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title…

Spiegel
https://www.vantop.com/products/vantop-h609-mirror-dash-cam-1080p

Heb contact gehad in het verleden met VANtop maar snapten mijn vraag niet of wilden het niet beantwoorden

Zie ook foto

Mvg
Kees

Ik kan het niet goed uit de commerciele advertentie texten halen maar ik denk dat de camara standaards verschillen.

Je camera is een gewone composiet camera met de volgende resoluties:

Effectieve pixels: 720 * 540
Horizontale Syns Frequentie: 15625KHZ
Verticale Syns Frequentie: PAL 50KHZ/NTSC 60HZ

En je spiegel wil dit zien:

1920X1080P @ 30FPS

Voor zover ik het uit de texten begrijp tenminste. En dat is niet compatibel met elkaar. Daarom heb je geen beeld.

Een extra monitor op je dash of een ander spiegel systeem is voor jou waarschijnlijk de oplossing.

De frequenties zouden hetzelfde moeten zijn maar vaak past de electronica dat wel aan. Ook het verschil van 720x480 en 720x540 geeft te denken. maar dat kan het verschil tussen pal en ntsc zijn. Ook dat kan tegenwoordig automatisch worden aangepast. Het verschil tussen 1920x1080 en 720x480 is waarschijnlijk gewoon te groot. Dat wel of geen HD standaard.

Misschien doet deze spiegel het wel met jou zender en camera combinatie: De belangrijke specs heb ik vet gemaakt. Maar door de brakke beschrijvingen blijft het een gok. Een extra monitor op je dash is de zekerste oplossing.

https://nl.aliexpress.com/item/1005001723373648.html?gatewayAdapt=glo2…

Type1080P Dual Auto Camera
Features170 Graden Groothoek, Full HD 1080p
G-SensorBuilt-in
Screen Size4.3Inch TFT
Camera LensCH1 ( Front )170 graden; CH2 (Achter):120 graden
LanguageMulti Taal
Bestand FormatAVI
Video ResolutionCH1 ( Front ):1920x1080p ( 30FPS ); CH2 (Achter): 720x480 ( 30FRS)
Video FormatH.264
Loop VideoSupport (Naadloze Loop Video, Geen Lekkage)
Auto Schakelaar MachineSupport
Motion DetectionSupport
Datum en TimeSupport
Foto FormatJPEG
Geheugen CardMicro SD/Tf-kaart Ondersteuning tot 32GB (NIET Inbegrepen), hoge-snelheid kaart aanbevolen.
Microfoon/SpeakerBuilt in
Parking MonitorSupport
ExposureSupport
Vullen LightSupport
Huidige Frequenzy50GHZ/ 60GHZ
Power Interface12-24V 1.5A
BatteryBuilt in 200mAh

Bedankt voor de uitgebreide reactie. Nu snap ik waarom het niet werkt.
Een andere hd camera heeft dan ook geen zin denk ik, het draadloze setje ondersteunt dat dan ook niet.
Dan helaas toch maar een extra monitor op mijn dash. Om te gaan switchen tussen twee spiegels is ook zo wat. HD camera geeft wel mooi beeld.
Heb ook nog zitten denken over een wifi camera verbonden met een (oude) smartphone die ik in mijn houder zet. Maar er schijnt wat vertraging in te kunnen zitten. Ook niet handig bij het achteruitrijden :) of inhalen
Andere optie is een bedrade verbinding, wat voor camera heb ik dan nodig om op deze spiegel aan te sluiten? Heb wat gegoogled maar er staat allemaal HD bij maar de resolutie is dat niet volgens mij.

Mvg
Kees

Aan een WiFi camera verbonden met je telefoon heb je niets, tenzij je auto zelf een host kan zijn voor beide apparaten...

Je kunt er gewoon vrij zeker van zijn dat je een complete set moet kopen om te zorgen dat het werkt.

De camera zal een signaal moeten leveren wat het scherm snapt: als het scherm maar een paar signaalsoorten 'snapt', is je keuze in camera's ook beperkt.