Beste forum leden. Ik heb 2 nieuwe fietsen gekocht van XXX met een Bosch active line plus middenmotor beiden dus de zelfde motor Bij de ene moter hoor ik geen bijgeluid En bij de andere motor hoor ik een zoemend geluid
Er is dus duidelijk een verschil in het geluid waar te nemen mijn vraag is nu heeft er iemend ervaring met deze Bosch motoren En komt het meer voor Ik heb mijn dealer op de hoogte gebracht van mijn bevinding en hij gaat dit onderhoren
Ik ben benieuwd of er meer mensen dit hebben ervaren de fietsen rijden overigens gewoon goed
mvgr e de waele

Misschien een iets andere revisie van motor of driver?

Dat kan bijna niet omdat het nieuwe fietsen zijn en komen allebei uit de zelfde productie lijn ?? Ze rijden allebei prima het zit gewoon in het motorgeluid Het zijn ook de zelfde motor types en het vermogen ?? Heb van mijn dealer als antwoord gekregen dat het eigenlijk niet moet kunnen Ik moet het gewoon even afwachten als ik wat meer KM heb gereden wat het dan gaat doen ?
e de waele

Arco
Ik heb nu al een aantal KM met het de sparta gereden het geluid word steets MINDER En het is nu helemaal weg dus dat is wel goed he Ik hoor nu helemaal niets meer Tot hier mijn bevindingen alvast heel veel dank voor uw reactie
mvrg e de waele