Hallo Mensen,

Ik ben opzoekj naar een kap voor deze scoop Tektronics artikelnummer 200-3199-01 heeft iemand of weet iemand waar ik deze nog kan vinden en overnemen, op ebay gezicht en Tek gervaagd maar geen resultaat ik heb nu EEVblog gevraagd of hij wat heeft.

Groet,
Robert Steentjes
[knip@knip.nl]

[Bericht gewijzigd door Sine op (3%)]

Is zo te zien een afdekkap van een TDS2xx? Voor zo een oud apparaat ga je geen nieuwe kap meer vinden.

Zelfs een gebruikte zal lastig worden, omdat meeste scoops waarschijnlijk zonder die kap besteld werden.
(was voor werkplaatsgebruik alleen maar lastig...)

Ik zou je emailadres even weghalen, en in je profiel zetten, da's wat 'spamveiliger'...

Edit:
Zie dat het een 2465 betreft, nog een stuk ouder en daar zal hetzelfde wel voor gelden...

Zet het even op "vraag en aanbod", daar heb je meer kans.

Ik heb nog ergens zo'n kapje liggen, maar ik weet niet van welk model scoop. De scope heb ik zeker niet meer. Geef de maat even op?

Heb je die scope op een beurs gekocht?

[Bericht gewijzigd door Hoeben op (14%)]

Hallo Hoeben,

Ne ik heb de scoop via ebay gekocht.

Ik heb de TEK2465B zonderklips voor de kap afm. zijn

Op 29 maart 2022 17:19:07 schreef Hoeben:
Ik heb nog ergens zo'n kapje liggen, maar ik weet niet van welk model scoop. De scope heb ik zeker niet meer. Geef de maat even op?

Heb je die scope op een beurs gekocht?

Ik zie dat er twee soorrten van hetzelfde type zijn, een met kap zonder klips die ik heb en een kap met klips aan de zijkant van het front paneel.

Groet,

Hallo Hoeben,

Ik zal het vanavond als dat kan, even de maten doorgeven.

Groet,

Hallo,

De maten van mijn scoop zijn breedte 306mm bij 156mm.

Dus als dit overeen komt met de maten van de kap die jij hebt en mijn scoop daar binnen valt...

Groet,

Op 19 april 2022 12:50:46 schreef Hoeben:
Ik heb een kap gevonden. Geef de maat even?

Hallo,

De maten van mijn scoop zijn breedte 306mm bij 156mm.

Dus als dit overeen komt met de maten van de kap die jij hebt en mijn scoop daar binnen valt...

Groet,

Brengt herinneringen boven aan mijn eerste oscilloscoop.

Een beest van een ding. Veel MHz, dubbel tijd basis, vertragingslijn, erg goed uitgedachte user interface enz, enz.
https://duckduckgo.com/?q=pm3295&t=h_&iax=images&ia=images

Ik had hem gekocht voor EUR 50 (Of waren het nog Hollandse florijnen toen?)

Maar de afdek kap kreeg ik er niet bij, want die was als plantenbak in gebruik. Ik heb toen zelf een houten bak gemaakt met een "dubbele bodem" waar de probes en andere accesoires in pasten.

En hier is de kap die ik heb liggen. Je kunt meteen zien dat ik hem voor opslag heb gebruikt.

Breedte:

Lengte:

Robert, you've got mail.

Deze kap klikt in wat randjes aan de zijkant van de scoop. Kijk eens even of maak een foto en post die?

Je mag de kap hebben voor de zeer hoge prijs van helemaal niks en ook nog eens gratis (ex verzendkosten).

Op 29 april 2022 21:06:55 schreef Hoeben:
En hier is de kap die ik heb liggen. Je kunt meteen zien dat ik hem voor opslag heb gebruikt.
[bijlage]
Breedte:
[bijlage]
Lengte:
[bijlage][bijlage]

Bedankt voor je enthousiastme maar deze past niet kijk maar naar mijn gegevens van afmetingen...

Op 30 april 2022 17:19:22 schreef Hoeben:
Robert, you've got mail.

Deze kap klikt in wat randjes aan de zijkant van de scoop. Kijk eens even of maak een foto en post die?

Je mag de kap hebben voor de zeer hoge prijs van helemaal niks en ook nog eens gratis (ex verzendkosten).

Hallo Ik weet niet hoe je heet?

Maar bedankt voor het enthousiatme maar hij past niet zie ik van de maten op de foto....

Groet,

Op 30 april 2022 17:19:22 schreef Hoeben:
Robert, you've got mail.

Bedankt voor je enthousiastme maar deze past niet kijk maar naar mijn gegevens van afmetingen...

Heel jammer. Als iemand anders hem kan gebruiken, laat maar weten.

Op 2 mei 2022 21:57:41 schreef Hoeben:
Heel jammer. Als iemand anders hem kan gebruiken, laat maar weten.

Dit type is voor de TEk2445...maar te klein voor de TEK2465B