Op maandag 4 november 2024 21:43:07 schreef nonius:
Hopelijk was het dan toch een stalen frame, bij een aluminium frame zou ik er na deze 'behandeling' niet meer op durven fietsen. Maar misschien durfde de fietsenmaker het echt zware gereedschap niet los te laten op een fiets waarvan de klant naast hem stond?
ik had de fiets binnen gedaan om de kettingbladen te vervangen vooraan. savonds fiets gaan halen en kreeg te horen dat de trapas er niet meer uit kon, en dat soort mtb voorbladen had die niet. einde fiets dus.
eens de trapas uit het frame was, kon er wel een andere in met nieuwe bladen. was toen een jaar op 14-15.
ben er nu 45 en die fiets rijd nog altijd
gassoldeerbout heb ik ook gehad, die dingen vertrouw ik net niet in een auto. eentje met een draad hang ik ondersteboven op de deur. die met gas moet je op dashboard of zetel leggen dan.
accu is ook geen probleem, heb wel 6-7 van die action batterijen aangezien ik de volledige set van toestellen heb (2 impactschroevendraaiers, 2 boormachines, 2 klopboor, 2 slijpschijven, 1 feine zaag, 1 bladblazeé, 1 soldeerbout/dremel, 1 lamp, 1 zaagmachine, 2 schuurmachines, 1 hogedrukreiniger, 1 grastrimmer
beetje jammer dat ze uit de winkel verdwijnen en die ferm machines niet ergens anders in de handel zitten.
heb ook al adapters gemaakt om die AX power batterijen op andere toestellen te gebruiken. oa ook mijn 42V wolf garten grasmaaier