Hallo allemaal, ik heb van 2 oude Scorpion 2 slotskasten 1 werkende kunnen maken. Het enige wat ik niet aan de praat krijg is het laten uitbetalen via de hopper.
Wanneer je de winst wil opnemen verschijnt de melding CALL ATTENDANT op het scherm inplaats van dat de hopper teruggeeft. Ook de coin seperator stuurt de munten meteen naar de opvangbak en niet naar de hopper.
Ik vermoed dat dit een installing is (vermoedelijk via de dil switchen op het moederbord) helaas heb ik geen handleiding.
Is er iemand die weet welke installing dit is, of nog beter iemand die mij aan een handleiding, schema's of andere documentatie over dit type kast kan bezorgen?
Alvast bedankt!
Smallrepairs
Waarom weggooien als het betaalbaar te repareren is!
Kun je met de sleutelschakelaar niet in het bijvulmenu komen. Vaak wordt het aantal munten in de hopper geteld.
De muntproef is vaak van Mars en afhankelijk van het type zitten er 1 of 2 kabels aan. De lange aan de zijkant voor muntregistratie en een kleine voor de routing van de munten bij volle hopper. Waarschijnlijk zit er ook nog een dubbele connector met draadbruggetjes welke met de basisrouting van de munten te maken heeft.
testman
waar rook was, werkt nu iets niet meer
draait dit ding op een pc? of zit er een klok in? zo ja loopt die nog gelijk nadat de stroom eraf is geweest? het kan zijn dat de machine wel de munten telt, maar als je de machine afzet s'nachts en de accu is gaar ( dat groene ding ) dat er geen geheugen meer is van wat er aan munten in de hopper zou liggen en er dus ook niet uitgekeerd word.
Het is sowieso goed om nu naar de batterij te kijken, als ze gaan lekken kunnen ze veel schade aanrichten.