Kaart van Velleman K8061 met profilab 4.0 lukt niet

Ik heb onlangs een kaart K8061 kunnen op de kop tikken voor mijn projecten . Ik heb eerst de Kaart software matig geinstalleerd en deze werkt prima met DEMO (dus kaart ok).
Als ik ze plaats in profilab 4.0 en ik wil er iets mee proberen dan reageert ze niet .Gelijk welke instellingen ik maak .
Mijn kaart K8055 daar en tegen werkt prima .
Ik zou beginnen geloven dat er maar één kaart werkt en dat is de K8055 .
Heeft er iemand ervaring mee en heeft ze misschien werkend gekregen onder profilab .Alle hulp is van harte welkom ,
Ik werk nog met windows XP maar de kaart is ook van de eerste versie ,waar ze ook nog werkt met Win 98 se

Heb je de juiste driver geïnstalleerd?
Op de site van Velleman de juiste driver zoeken.

Het kan ook zijn dat je een update moet doen voor Profilab, even de nieuwste versie downloaden.

Anders weet ik het ook niet.

Bedankt Lambiek
Ga dat even proberen en lukt het niet, dan gaat ze naar het container park , heb er al genoeg uren in gestoken . trouwens ik ben de enige niet die er problemen mee heeft onder Profilab . leve de K8055
Toch bedankt voor de tip .

Gelukt , beetje rustig nagedacht en verscheidene Dll files handmatig ingevoerd , zowel in kaart van Velleman als in kaart van Profilab 4.0
Ik elk geval de update versie 4.00 gebruiken van Velleman en het komt goed .
Nu rustig eens alles opschrijven
fijne dag

Op 15 oktober 2022 16:28:53 schreef SIMUL:
Gelukt , beetje rustig nagedacht en verscheidene Dll files handmatig ingevoerd , zowel in kaart van Velleman als in kaart van Profilab 4.0.

Dat is mooi, nu kun je gaan experimenteren met je motor besturing. :)