Kan mij soms iemand het schema bezorgen van dit printje? Voor een schappelijke aankoopprijs ben ik ook wel geinteresseert.
Alleszinds is de diode D3 stuk(links naast de beeper) en kan ik het type niet meer aflezen. Ik heb ooit een kortsluiting gemaakt in de uitgangsstekker naar de batterij.

Hey! Ik ben niet de enige die vind dat die buzzers te veel herrie maken. Dan kan je de sticker er op laten zitten, dan is ie zachter.

Schema's van dit soort van spullen gaat je niet lukken vrees ik. Of iemand moet het voor LOL ge-reverse engineerd hebben.

En als je die die diode niet mechanisch gesloopt hebt, maar elektrisch door de boel kort te sluiten ofzo dan is er zeer waarschijnlijk meer defect dan alleen diode.

Als je er toch een diode op wil zetten maakt het niet heel veel uit welke precies. De diode moet snel genoeg zijn en geschikt zijn voor de stroom. Ik zou er gewoon een stevige shotkey diode op knallen. Waarom een shotkey pmdat die snel zijn en een lage drempel spanning hebben.

Ik heb voor 85€ een nieuw printje gevonden!!!
Tot later.

Na het BMS printje zelf te hebben ingebouwd in de batterij, had ik dit verzonden naar Accu-Company in Nederland. Deze firma heeft op mijn vraag, zelf geprobeert, een nieus accupack met de print te verbinden maar dit gaf de fout "Error-code: B026". Wat de juiste betekenis is, weet ik niet. In elk geval, Accu-Company heeft mijn batterij terug gestuurt en mijn voorschot terugbetaald, ook Van Meel heeft mijn betaling terug gestort. Dit iswel goed nieuws, echter daamee is de batterij niet herstelt en dus ook de fiets niet.