Hallo, ben nog wat onwennig met de site, heb reeds opzoekingen gedaan op forum, niks gevonde"n die me kan helpen, en weet in feite ook nioet wwar mijn vraag te plaatsen
Ontwikkel een demokoffer voor een bestaant domoticamerk, waarvoor ik installaies doe.Nu Om de demokoffer ook te kunnen linken aan de smartphone
gebruik ik een router 150MPBS? ssid LEVEL ONE MODELNR WBR-6802;

Blijkbaar werkt dir uitstekend, doch bij momenten valt deze uit, waardoor een reste nodig is; Na de reset soms ok voor een bepaalde tijd, soms ook niks.
Wou dit probleem in het forum plaatsen, om te zien of er nog brainstrormers zijn die deze router kennen of er raad mee weten of een oplossing gevonden hebben.Meerdere"koppen" kunnen wonderen verrichten dan een enkeling die zijn kop hierover breekt
Dank bij voorbaat om deze vraag te lezen, en hopelijk kan ik met dit probleem terecht op dit forum
PS TOP deze site, heb er zeker al veel hulp aan gehad en ook vrienden
Keep so on

Is wel een heel oud type (naar electronica maatstaven), is al bijna 12 jaar oud.
De prijs van maar 10-20 euro is ook niet erg hoopgevend voor goede kwaliteit...

van harte dank Arco voor deze snelle respons.Ik kende deze router niet, en blijkbaar na wat opzoekwerk zag ik ook dat de prijs....Tja prijs/kwaliteit
Wist wel niet dat deze router al een oudje is.

Ga even op zoek naar een recente vervanger.Uiteraard moet ik ook wel de prijs in het oog houden? voor men eigen demokoffer is dit niet zuls probleem, maa de demokoffer zal wellicht na de nodige test aangeboden worden naar andere installateurs toe.
Hartelijk dank voor uw snelle respons
Jo

Mikrotik HAP AC Lite?

Klein ding, ruim voedingsbereik (10-28V), dus kun je vermoedelijk zo ergens bij op prikken, en dual band AC wifi + ethernet poortjes

Kun je eventueel ook nog voorzien van een vpn tunneltje erin, dan kun je de demo koffers nog op afstand beheren/updaten/supporten als je zou willen

[Bericht gewijzigd door DJSmiley op (32%)]

VAN HARTE DANK VOOR DE RESPONS IK BEKIJK DEZE EVEN
DANK AAN DE MENSEN DIE ME HIERBIJ HULP KUNNE BIEDEN MET KENNIS VAN ZAKEN
ALS NIEUWKOMERBV£ VINDT IK HET TOP DAT ER PERSRSONEN ZIJN DIE JE HULP KUNNEN GEVEN TOP NOGMAALS DANK