Op 22 oktober 2023 22:54:25 schreef rob040:
[...]
Klopt, /01 is West Europa (exclusief VK, Ierland en Oost Europa).
/05 is VK en Ierland.
/12 is Continent Europa (exclusief VK & Ierland, inclusief Oost Europa).
Dan is dat weer opgelost, rguich is vergeten de /01 suffix te vermelden in zijn post.
SECAM L' (VHF Band III = de Franse techneuten heetten dat "système tête bêche")
onpare kanalen = INFRADYNE MODULATIE ( beelddrager < geluidsdrager)
pare kanalen = SUPRADYNE MODULATIE (geluidsdrager < beelddrager )
Op 21 oktober 2023 17:34:52 schreef RAAF12:
[...]
De L01 die hier staat heeft ook zo'n aansluiting. Is zo'n flash ding zelf te maken?
Flashen ging met ComPair, via de I2C bus van de set. Maar een L01 was niet te flashen, daar moest je de chip wisselen.
Groeten, Ron.
Op zondag 22 oktober 2023 19:14:24 schreef maartenbakker:
Rguich vermeldt de uitvoeringsnummers (*) niet, maar ik ga ervan uit dat beide TV's ook /01 zijn, want dat zijn hier denk ik de meest voorkomende.
Klopt, beide /01! Ik heb de OP even aangevuld (ook het HJ nummer van de 4458. De 4457 had weinig label meer ^^; )
In toestel zit ook nog een label op de buis geplakt.. Ooit hebben we een 36PW9765 gehad, een toptoestel was het met een enorm en mooi geluidssysteem.. Moest weg helaas..
Op zaterdag 21 oktober 2023 19:07:25 schreef smd:
Beeldbuis TVs waren pas rond 2007 echt uit de markt als ik me kan herinneren, dus dit was de laatste nawee waar Philips dus al niet zo veel meer wou investeren, dus Daewoo. ik doe heel veel TVs nu weg van de eerste platte generatie, helaas werkend en al. Niemand wil ze en nu juist de Beeldbuis TVs zijn in enen weer in trek! Iemand on interesse in een Aurea van philips?? Staan nog even te wachten anders gaat die ook weg...
Ik heb er ééntje van de tweede generatie 42PFL9903H/10 in gebruik (glasfront over de ganse oppervlakte), speelt voorlopig nog als nieuw