Soms werkt ie twee dagen en valt uit. Accu binnen aan de lader en de knop ingedrukt houden dan knipperen de LED's achterop iets van 12 maal en wordt het zwart. Accu is getest en goed bevonden.
Deze gegevens van de eigenaar gekregen

Morgen maar weer eens openmaken. Solderingen zien er goed uit, stekkertje op de BMS ook. De voorgeschiedenis:

Verlichting valt uit
Werkte na kortstondig inpluggen van de lader
Viel uit na korte rit en ging niet meer aan

zoeen had ik ook recent van qwic, 2e hands gekochte accu die blijkbaar niet zo goed was als werd gezegd. cellen waren leeg ( 3,5V ) en 1 set van 4 cellen was al 0,4V en dus de reden dat de bms afkapte. deze 4 cellen vervangen en gezegd tegen eigenaar dat het pack ontladen onder de 50% niet aan te raden is gezien de verschillen tussen meerdere cellen. ik zou dus zeggen pack ontladen tot de fiets hapert en dan openen en zien wat de cellen meten, lijken ze gelijk mbt klemspanning dan onder last nog eens meten..

Ik probeerde het net nog en raakte het achterlicht even aan daar reageerde de LED's op. Morgen met geschikt materiaal het achterlicht proberen te openen. En kijken of de print met LEDS en zwarte rubberen button goed is. Het lijkt erop dat het plastic geklemd vastzit.

Batterytester https://www.batterytester.nl/Webwinkel-Page-1870312/Contact.html Een batterytest kastje met diverse snoeren. De fietsenmaker zit niet vast aan bijv. de software van de fabrikant.

Vandaag, dood als een pier na indrukken knop. Achterlicht verwijderd 1 schroef, oplader erin, geen LED's die branden. Accu in de fiets, geen LED's die branden. Naar binnen met de accu, 4 Torx lossen. Het IC op BMS voelt warm, Oké de accu heeft prik. Zwarte knop lang ingdrukt, drie LED's gaan aan, maar na 3 sec weer uit. Accu weer in de fiets gezet > knop > 3LEDS branden, na 1 sec uit. Ik geef de Pijp aan Maarten.