fatbeard
Honourable Member
Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.
Ik dacht een advertentie te wijzigen, maar krijgsteeds na het klikken op de knop "wijzigen" deze mededeling:
Applicatie fout
Er is een fout opgetreden. Excuses voor het ongemak.
Plaatje uploaden gaat ook niet, geen foutmelding daarover, helemaal niets...
Mogelijk is er iets kapotgerepareerd?