Ik dacht een advertentie te wijzigen, maar krijgsteeds na het klikken op de knop "wijzigen" deze mededeling:

Applicatie fout
Er is een fout opgetreden. Excuses voor het ongemak.

Plaatje uploaden gaat ook niet, geen foutmelding daarover, helemaal niets...

Mogelijk is er iets kapotgerepareerd?