Beste mensen, ik ben op zoek naar elektronicawinkel in de buurt van Kortrijk… geen webshop.
Er waren er paar (D’tron, Intl electronics) maar blijkt dat die al niet meer functioneren. Op jullie website ook gevonden, blijken ook niet meer te functioneren.
Online kom ik vooral op elektro zaken.
Suggesties?
Alvast bedankt

in Gent zit er nog eentje (Gotron). een hardware schop dichterbij Kortrijk, geen weet van.

Dtron bestaat nog gewoon volgens de website, alleen geen fysieke winkel meer.

Die andere winkel kan ik niet vinden in het shopoverzicht. Stond die er wel in?

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op (35%)]

In Waregem Vandeberghe electronics.
Winkel d'tron in Kortrijk is gesloten, staat te koop.

Kortrijk….. Is er aan de andere kant van de grens niets te vinden?

Gewoon over de afzetting klikken, straatview brengt je zonder mokken aan de andere kant! :D :+

Op zaterdag 24 februari 2024 00:06:03 schreef benleentje:
Volgens streetview nog niet ;).

De streetview opname dateert van 2020 en op vier jaar kan er veel gebeuren ;)

Volgens de jaarrekeningen lijkt er toch niet veel activiteit meer bij de vennootschap achter deze winkel te zijn. D'TRON bv bestaat nog en de zetel zit in Ardooie, maar daarmee is alles gezegd.

Ik gok dat de winkel definitief gesloten is en ook niet meer online verkoopt.

Het staat op de website dat ze nog op bestelling verkopen, dus totdat je het probeert weet je het niet. In elk geval heb ik in het shopoverzicht strict de website gevolgd en een opmerking geplaatst maar de winkel niet op gesloten gezet.

De laatste keer dat ik in Dtron was vertelde de eigenaar dat ze het rustiger aan gingen doen maar dat het wel nog mogelijk zou blijven om zaken te bestellen via mail.

Bedankt voor de reacties. Ben naar Waregem geweest.

Groeten