fred101
Golden Member
www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur en maritieme en industriele PCBs
Daar moet nog een extra versterker tussen, zoals de anderen ook al aangeven.
[Bericht gewijzigd door revado op (36%)]
Paulinha_B
Honourable Member
"Ik spreek Spaans tegen God, Italiaans tegen de vrouwen, Frans tegen mannen en Duits tegen mijn paard." Dixit Carlos V, Römisch-deutscher Kaiser
fred101
Golden Member
www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur en maritieme en industriele PCBs
Even kontact opnemen met het bedrijf waar je hem vandaan hebt. Die zal weten wat en of dit nodig is.
Er staat namelijk in de folder dat het ding 4x 45W is. Dan denk ik dat die amp bv in die kast (op de tekening hierboven) erboven op zit. Heb je al in het manual gekeken, daar zal het zeker in staan ?
Tenzij je hem 2e hands hebt en je maar de halve set hebt gehad.
Bron: https://nl.jvc.com/mobile-entertainment/multimedia-receivers/KW-M565DB…
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
De 4 luidsprekers zitten op de ISO bus. Als er nu maar 2 op zitten, kun je er dus nog 2 extra op aansluiten. Als er nu 4 op zitten, heb je een externe versterker nodig.
fred101
Golden Member
Op vrijdag 22 maart 2024 19:07:22 schreef fred101:
Even kontact opnemen met het bedrijf waar je hem vandaan hebt. Die zal weten wat en of dit nodig is.
Er staat namelijk in de folder dat het ding 4x 45W is. Dan denk ik dat die amp bv in die kast (op de tekening hierboven) erboven op zit. Heb je al in het manual gekeken, daar zal het zeker in staan ?Tenzij je hem 2e hands hebt en je maar de halve set hebt gehad.
[bijlage]
Bron: https://nl.jvc.com/mobile-entertainment/multimedia-receivers/KW-M565DB…
En met een losse booster van een ander merk, begint het gelazer met aardlussen , automaten die niet willen in of uitschakelen en wat nog meer.
Gelukkig is het in een auto allemaal zwakstroom. Eh, wat zeg ik nou? Zwakstroom? Lage spanning bedoel ik. De stromen kunnen zo sterk zijn dat fikse accukabels gewoon wegbranden (en de rest wellicht ook)