Dit apparaat werkt niet. Alleen de twee rode lampjes rechts branden!
Er wordt gezegd dat dit ook een magnetron is, maar dat zie ik niet.
Ik zie geen magnetron trafo!De oven werkt niet, noch de grill,noch de hetelucht functie!
De klok werkt ook niet!
Misschien kunnen de documenten nuttig zijn.
Groeten,
Robbie.
Roland11
Golden Member
Mocht je er wat aan hebben, hier vind je i.i.g. de explode view:https://www.neff-home.com/nl/supportdetail/product/B4540C0FN/03#/Tabs=…
Eerste stap is het openmaken van het ding, en dan wat spanningen meten etc. en eventueel foto's posten hier.
EricN
Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?
Dit is het apparaat dat onlangs door mij gepost is maar waarvan het typenummer niet juist was.
Hier nu met het juiste typenummer!
Dit apparaat werkt niet. Alleen de twee rode lampjes rechts branden!!De oven werkt niet, noch de grill,noch de hetelucht functie!
De klok werkt ook niet!
Er zit een voedingsprint in met daarop een verbrande weerstand. Ik vermoed dat daar de fout zit maar ik vind geen schema (zie foto's).Heeft iemand dit ooit gezien?
Groeten,
Robbie.
EricN
Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?
1. kan je zeggen welk verschil het is met vorige nr? Ik zie niet direct verschil.
2. info had ik al gestuurd. Mss in je spam?
3. deze voedingsprintjes sneuvelen met de kilo. 9,6V dc
Hey,
kan ik dit printje niet repareren? er is een weerstand onderbroken en een stabilisatie-ic kortgesloten,maar ik kan de chip niet goed lezen en ook niet terugvinden!
Ik vind daar ook geen schema van!
Groeten,
Robbie.
testman
waar rook was, werkt nu iets niet meer
het lijkt nogal een gewone smps van 9,5V bij <1A te zijn. ik zou eens zoeken in de rommelbak voor een 9V adaptertje en zien of de oven het daarmee weer doet. voor de juiste polariteit kijk naar de elco bij de stekker..