Beste leden,
Hele bijzondere wp droger staan hier.
Exact volgends de gebruiksaanwijzing is de droger aangesloten op de afvoer.
Slang naar de opvangbak is op een
Loze dop gedrukt en de afvoerslang op de uitgang nozzle, precies zoals is aangegeven.
Toch na enkele droogbeurten zit de bak gewoon ramvol water....
Schiet mij maar lek.
Kan iemand dit verklaren
Kan je een foto laten zien van achterzijde en zijn aansluitingen?? Het kan best wezen dat sommige modellen de bak eerst vullen omdat er een interne reinigings systeem in zit voor condensor... Dus kan normaal zijn
Dat is het dus, er valt van achter niks te zien.
Er zitten 2 nozzles aan de onderzijde, 1 open waar nu slang opzit naar de afvoer en 1 loze waar de slang opzit naar boven naar de opvangbak.
Ik had gelezen over die zelfreiniging, maar daar vind ik niks over terug in de pagina's van het aansluiten op de afvoer.
Het is dus plausibel wat je daar zegt, maar dit zou toch op z'n minst in de gebruiksaanwijzing moeten staan toch?
EricN
Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?
Bak behoort leeg te zijn.
1. Wacht je lang genoeg tot het programma volledig gedaan is?
Tijdens het drogen wordt de bak idd gebruikt.
2. De blauwe filter moet verwijderd zijn. Dit terzijde. Doet niets aan je probleem.
3. Ik vermoed slecht geïnstalleerd. "Volgens handleiding" moet ik eerst van overtuigd worden.
4. Er zit een omschakelklep in. Mss zit daar iets mis. Kan ook verstroppen.
5. In sommige zit geen klep en kan dus niet op de afvoer. Wat is het juiste (!) Type nr?
6. Een volle bak doet niets aan het drogen. Hoogstens stopt hij vroegtijdig (met natte was tot gevolg) omdat het hoogwater alarm de boel stopt. Maar het drogen op zich is niet beïnvloed.
[Bericht gewijzigd door EricN op (16%)]
Er staat duidelijk selfcleaning condensor op daar heb je wel water voor nodig om deze te spoelen.
Pas aan het eind word het water afgevoerd ,zolang als je storing lampje niet brand werkt die goed.