Waarom leidt de knop LAATSTE eigenlijk niet naar het laatste bericht op de pagina?
Hij brengt je juist naar het eerste bericht op die pagina, bovenaan!

Wat vreemd toch?
Zou m.i. een goede aanpassing zijn als dat wel zo was.

laatste toont je de laatste 10 antwoorden ofzo.
heb je bv 10 antwoorden op pagina 1 en 5 op pagina 2, dan zie je slechts 5 antwoorden als je op '2' drukt.
druk je op laatsten, dan zie je de 5laatste van pagina 1 samen mdet de 5volgende van pagina 2, kan je makkelijk nog wat vorige antwoorden lezen ook.
idem als er bv maar 1 reply staat op pagina 2, dan zie je met 'laatste' nog 9 erbij van pagina 1, lekker makkelijk toch.
ik hoef niet altijd het laatste antwoord te zien, maar wel alle laatste die ik nog niet gelezen had

[Bericht gewijzigd door fcapri op (11%)]

Daar zijn al vaak topics over geweest...
Je kunt simpel naar het eind van de pagina met de 'End' toets...

Dat is per design zo, het maakt een pagina met de laatste 25 posts voor je.

25 is ook het normale postaantal per pagina.

Waarom leidt de knop LAATSTE eigenlijk niet naar het laatste bericht op de pagina?

IK lees dat toch echt heel anders je hebt nu in jouw voorbeeld 1, 2, 3, laatste.

1, 2 en 3 dat gaat over pagina nummers en als je dan in dezelfde reeks laatste erbij zit gaat dat ook over pagina's en in dit geval word je naar de laatste pagina door verwezen.

De laatste pagina is dan de laatste 25 post. En omdat het nog steeds over pagina gaat is het ook logisch dat je bovenaan de laatste pagina terecht komt.

Die wist ik nog niet. Wel een handige tip
Ik dacht dat end naar het einde van het internet ging ;).

Op dinsdag 28 mei 2024 15:54:54 schreef Arco:
Daar zijn al vaak topics over geweest...

heb mn muis zo geprogrammeerd dat een ongebruikte knop naar 'end' gaat. een andere knop gaat naar het begin van de pagina.