EricN
Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?
Stopcontact van de vaatwasser zelf? Want vaatwasser staat ergens anders om gemakkelijker te repareren en mijn oude vaatwasser (nog een oudere Siemens) met kapot vaattabletvakje werkt prima in het stopcontact.
De printplaat hieronder is van de vaatwasserdeur toch?
Ik kijk morgen eens, ik heb een paar dagen geleden al eens op de printplaat gekeken maar zag er ok uit maar dit detail... kan zijn dat dit mij niet is opgevallen... nog maar eens ne dikke merci voor je hulp...hopelijk krijgen dat machien in gang !
EricN
Stopcontact van de vaatwasser zelf? Want vaatwasser staat ergens anders om gemakkelijker te repareren en mijn oude vaatwasser (nog een oudere Siemens) met kapot vaattabletvakje werkt prima in het stopcontact.
De printplaat hieronder is van de vaatwasserdeur toch? (neen ik lees het hier in de link naar je post van probleem printplaat... het is de printplaat onderaan in de vaatwasser)
Ik kijk morgen eens, ik heb een paar dagen geleden al eens op de printplaat (van de deur) gekeken maar zag er ok uit maar dit detail... kan zijn dat dit mij niet is opgevallen... nog maar eens ne dikke merci voor je hulp...hopelijk krijgen dat machien in gang ! Ik kijk naar de 2 printplaten in de vaatwasser.
EricN, de module-printplaat rechts onderaan de vaatwasser bekeken... er waren sporen van iets zwart kleverig...proberen zachtjes proper te maken, terug gemonteerd...
Nu reageert de vaatwasser anders : bij de on/off-knop - is het programma ECO geselecteerd en kan er geen ander programma gekozen worden - het display geeft de resterende tijd weer maar knippert niet, het lijkt alsof het programma al is gestart....maar alles blijft toch stil, de vaatwasser doet niks..
Ik denk er aan om een nieuwe module te bestellen, aangezien ik blijkbaar met de zachte doek gewreven heb en nu iets anders wordt gereageerd bij het aanzetten van de vaatwasser.
Ook het testprogramma met de 2 linkse toetsen naast het display, wil niet verschijnen...
EricN
4 sec op de starttoets gedrukt?
Mogelijks een stekker verkeerd. Deurcontact niet bekrachtigd....
Kabelbreuk in het scharnierpunt vd kabelboom aan het deurscharnier.
Een via op de print stuk?
EricN
Aan de deur alles uiteen.
Nooit zomaar printen bestellen. Slechts 10% kans dat het opgelost is, statistisch gezien.
[Bericht gewijzigd door EricN op (65%)]
De plakkerige massa komt ergens vandaan, print zit normaal in bakje en lekgoot er boven dus moet van print zelf komnen of vaatwasser heeft op zijn kant gelegen?? Mening van EricN eens, printen vervangen lost maar 10% van de gevallen op..
Goede namiddag, ik heb de onderkant van de vaatwasser open gekregen... hieronder een paar foto's. Beeld4 en beeld5 ... zou dit het probleem kunnen zijn, de oxidatie?
Wat ligt er op de bodem van de vaatwasser?? ook waterresten OF staat vaatwasser in enorm vochtige ruimte?? Het is overigens niet zo ernstig hoor..
de bodem is/was droog, maar wat kan vochtig zijn geweest maar opgedroogd... vergelijk het met wat poeder/kleine schilfertjes van condens waarschijnlijk. Vaatwasser staat niet in een vochtige ruimte.
EricN
Lekkage intern van een tijdje geleden of een actuele sump lek die opgedroogd is. Als je het toestel werkende krijgt ga je dus een paar weken de plint er af moeten laten zodat je de motorruimte kunt observeren op lekkage
De onderdelen op foto laten ook vetlekken zien. Het heeft dus al behoorlijk wat te verduren gehad.