Ik heb een grasmaaier van vermeld type en die valt te pas en te pas uit , ook in leegloop ,(niet gras afrijdend ) de batterijen zijn zeker ok . Als de machine gedraaid heeft kan ze vlug herstart worden of na een per maal "bevel" is ze terug weg .
Zelf heb ik nog niet naar gekeken , is wel nog in waarborg denk ik ,maar misschien zijn er onder jullie die een zelfde ervaring gehad hebben . wegdoen onder waarborg dan ben je ze al vlug en paar weken kwijt , want de handelaar hersteld deze niet .Met dank

valt dus ook uit als je loos de motor laat draaien, geen gras maait dus? beide accu's ook vol erin gestoken? staan in serie, een oude 3Ah en een nieuwe 5Ah erin steken geeft ook ellende. de stroom is best hoog, dus de 3Ah is dan sneller leeg. neem aan dat je steeds de balk in het handvat in blijft houden? anders valt de machine natuurlijk ook uit.

Het zijn nieuwe batterijen .nu de machine heeft ook een plug uittrek sleutel ( voor de veiligheid ) wist ik niet ,heb hem er uitgetrokkenen hem opnieuw er in gestoken de kontakten gekuist ,waren wat donker uitgeslagen en heeft daarna een half uur gedraaid ,aan en uit en ze heeft niet meer gehapert ,morgen mes slijpen en testen op het gezon , met dank

die rode sleutel? doorgaans blijft dat ding er altijd inzitten. meer voor als t mes vervangen word, maar dat kan ook zonder accu's erin. kan zijn dat de stekker pin verbinding niet goed klemt, als de pennen fastons zijn wil een keer aanknijpen met punttang weleens helpen.