Ik heb 2 verschillende setjes verloopstekkers voor DC connectoren al een tijdje. Hier zitten dubbele tussen, echter zijn er veel die op elkaar lijken maar toch iets anders zijn. Ik wil hiervoor een zo'n klein mogelijke behuizing ontwerpen. Ik heb namelijk een koffer met een mini regelbare voeding en soldeerstation. Dus ik heb beperkte ruimte.
Heeft iemand een lijst van de verschillende soorten? Waarbij ook de buiten maat en de binnen maat vermeld staat? Ik heb het al geprobeerd op te meten, maar dit is bijna niet te doen. In de zelfde soort stekkers zit ook een afwijking.
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Dankje Arco hier kan ik al wat mee. Echter hebben ik nog veel meer soorten. Zoals in de stijl van de oude Lenovo connectoren waar in het midden ook nog een pin bevindt.
De maat was ook gerelateerd aan de spanning. Hogere spanning, grotere plug. Maar iedere maat had een bereik, bijvoorbeeld 5-9V op de 5,5mm versie (natte vinger, volgens mij als je iets van EJAJ zoekt krijg je de specs).