Hallo allemaal.
Ik zou graag mij actieve subwoofer de JVC SP-PWSW9 willen gebruiken zonder de oude basis unit die er oorspronkelijk bij hoort.
Nu heb ik hier al een en ander op het forum gevonden van andere types die om te bouwen zijn. Heel handig inclusief schema's en uitleg. Alleen kloppen die schema's niet met de subwoofer die ik thuis hwb staan. Zou iemand mij kunnen helpen welke contacten van een relais ik moet doorverbinden zodat de subwoofer aan gaat. En welke 2 pinnen op de printplaat ik eventueel zou moeten koppelen zodat er 12v op komt staan.
Alvast hartelijk dank voor het mee denken.
Gr. Wesley
Het schema staat hier: https://audiocircuit.dk/downloads/jvc/JVC-THSW9-ddcs-sm.pdf
RY101 contact doorverbinden en 12Vdc van Q151= 12V_REG naar CN502 pin 6 P.ON_SIG
de versterker is dan altijd aan en de beveiligingen werken niet meer door de overbrugging
Op zondag 11 augustus 2024 20:46:55 schreef MJN:
Het schema staat hier: https://audiocircuit.dk/downloads/jvc/JVC-THSW9-ddcs-sm.pdfRY101 contact doorverbinden en 12Vdc van Q151= 12V_REG naar CN502 pin 6 P.ON_SIG
de versterker is dan altijd aan en de beveiligingen werken niet meer door de overbrugging
**Update!**
De versterker springt keurig aan wat voorheen niet werkte.
Echter ben ik misschien vergeten te melden dat ik een verloop van tulp naar 8 pin mini din heb.
Ik denk alleen dat er daarin nog wat fout gaat omdat er nu een bromtoon over zowel de sub als de speakers gaat.
Enig idee wat het probleem kan geven? Of zou ik met de bestaande 8 pin kabel iets moeten doen zodat deze geschikt wordt voor tulp?
Alvast bedankt
In het schema is aan de receiver-kant van de 8pin connector pen-9 aan het omhulsel van de plug aangesloten, afgeschermde kabel? In het schema is pin-9 niet meer terug te vinden, hoe is dat daar gemaakt? Waar heb je de massa van de tulp op aangesloten?
De massa van de Tulp is op de massa van de 8 pin aangesloten.
Het volgende probleem is echter op komen zetten, want lijkt op 1 of andere manier dat er wat met de voeding niet goed zit want het power lampje blijft knipperen.