fatbeard
Honourable Member
Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.
Zou het niet een idee zijn om deze lijstopsomming een vaste plek te geven in bijvoorbeeld de top banner of de navigatie?
Ik zoek me geregeld de spreekwoordelijke drie (soms wel meer) slagen in de rondte omdat ik me dan niet herinner onder welke sectie hij gepind is, en heb het idee dat ik niet de enige ben...
rew
four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
Zonodig google ik naar <naam-van-topic> en "site:circuitsonline.net". Maar soms kom ik dan op deel 4 van 20 uit en moet ik alsnog 16x laatste en "hier verder" clicken.
Nu hoef je nog maar 1 topic te onthouden, is het nog niet goed 
Ik heb er even geen betere plek voor FB, het staat nu over algemeen want het gaat over algemene dingen.
Wij als simpele mods kunnen ook niet overal bij, dus dit is het beste wat ik zo even kan fabrieken zodat ik het ook nog kan bijwerken. Die linkjes worden stiekem toch nog wel eens gewijzigd. (ondertussen 30+ keer sinds het ontstaan)
Dat topic staat er deels in eigenbelang, want ik zocht me ook iedere keer een ongeluk. 
benleentje
Golden Member
Het zou heel mooi zijn als dit bovenaan de pagina kan staan als je op de knop forum klikt. Maar ik weet dat het altijd in algemene elektronica staat dus dan klik ik die ook nog even open.
RAAF12
Golden Member
Een regular bezoeker van deze site zou het ook in zijn/haar sign-off kunnen zetten. Dan weet je Ow... als ik het niet kan vinden (XYZ forum topic) klik ik gewoon op bijv. een bericht wat Ben Leentje heeft geschreven. Krijg je ook nog eens Kudo's voor 
[Bericht gewijzigd door RAAF12 op (18%)]
benleentje
Golden Member
Er is net weer een topic van 2 onbekende items verplaats naar een XYZ topic waar het dan wel hoort.
Dus ik zat me even af te vragen kan dat topic niet al in beeld komen als je een nieuw topic aanmaakt?
OF in de FAQ wat iedereen natuurlijk weet en gelezen heeft om er daar iets over te vertellen. Zou denk ook een heel klein beetje helpen.
[Bericht gewijzigd door benleentje op (25%)]